۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

«ایران، رویای رنگین جاده ابریشم» به عنوان شعار حضور ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن به عنوان مهمان ویژه توسط مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: «بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ یکم تا پنجم شهریور برگزار می‌شود. جمهوری اسلامی ایران با شعار «ایران، رویای رنگین جاده ابریشم» به عنوان مهمان ویژه در این نمایشگاه شرکت می‌کند. برای حضور در این دوره پوستری نیز طراحی شده که مبنای آن نقوش هندسی بر مبنای هنر اسلامی است.»

او همچنین بیان کرد: «متراژ غرفه ایران ۵۰۰ متر مربع است. شش نویسنده و ۱۲ ناشر به صورت مستقل و کتاب‌هایی از ۱۰ ناشر هم به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه حضور دارند. در غرفه ملی ایران، آژانس‌های ادبی به صورت جدی فعال خواهند بود. در این نمایشگاه، کتاب‌های ایرانی ترجمه‌شده به زبان چینی و آثار منتخب ناشران ایرانی در حوزه ایران‌شناسی، آثار کودک و نوجوان، ادبیات معاصر ایران، کتاب‌های دارای جوایز داخلی، کتاب‌های ایرانی چاپ‌شده در خارج از کشور و ...معرفی و به نمایش گذاشته خواهند شد.»

شهرام‌نیا گفت: «هفته فیلم ایران، اجرای موسیقی زنده و برنامه روایتگری، نقالی و داستان‌خوانی و برگزاری نشست‌ از دیگر فعالیت‌های غرفه ایران است.»

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =