دو کشته و یک مصدوم در تصادف جاده های زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبر آنلاین ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی گفت: شامگاه شنبه ساعت ۲۱ واژگونی خودرو ال ۹۰ در آزاد زنجان به تبریز یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت و علت اصلی وقوع این تصادف خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بوده است.

وی هنچنین اظهار کرد: برخورد خودرو وانت پیکان و تراکتور در محور خدابنده به همدان شامگاه شنبه ساعت ۲۲ یک دختر بچه را به کام مرگ فرستاد.

رئیس پلیس راه استان زنجان علت اصلی این تصادف را ۵۰ به ۵۰ عنوان کردو گفت: خودرو وانت پیکان به علت عدم توجه به جلو و تراکتور هم به علت نقص فنی باعث وقوع این تصادف شدند.

شیر محمدی به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حجم ترافیک در تمام جاده های استان زنجان بالا است و تردد به سختی انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دو روز تعطیلی در پیش رو داشتیم تردد در جاده های استان زنجان بالا است و ترافیک در آزاد راهها بسیار حجم بالایی دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از مسافران خواست با توجه به شلوغی جاده ها با دقت رانندگی کرده و از سرعت غیر مجاز خودداری کنند و با توجه به اینکه فرداتعطیل است تردد در جاده ها بسیار سنگین می شود، در این میان رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری امن و راحت را برای خود و دیگران رقم بزنند.

شیر محمدی تاکید کرد: مردم می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ یا از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده‌ها باخبر شوند.

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =