ائمه اطهار (ع) سرچشمه معنویت، اخلاق، ایمان و ارزش های انسانی هستند

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ائمه اطهار (ع) را سرچشمه معنویت، اخلاق، ایمان و ارزش های انسانی دانست و افزود: این عزیزان گوهران تابناکی هستند که بر تارک آسمان امامت و ولایت می درخشند و همگان را از آثار و برکات وجودی خود بهره مند می سازند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک کرامت اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی ناب برای ترویج و تبلیغ عقلانیت، اعتدال و انسانیت است.
وی در ادامه اظهار داشت: دختران و پسران ایرانی باید برای فتح قله های رفیع پیشرفت و عزت و دستیابی به موفقیت های مادی و معنوی و کسب سعادت دنیا و آخرت حضراتی همچون امام رضا (ع) و همشیره گرامی شان را الگو قرار دهند که نمونه حقیقی انسان واقعی می باشند و در مسیر زندگی بابرکت خود هرگز از امر و فرمان الهی تخطی نکرده و همواره بنده خوب خداوند متعال بوده اند.
وی با تاکید بر اینکه نهادهاو ارگان های فرهنگی در ایام دهه کرامت با برگزاری جشن های مردمی می توانند بر شور و شعور این ایام بیفزایند و نسل جدید را با آموزه هایی از معارف و احکام اسلامی آشنا سازند، گفت: ایران اسلامی پرچمدار حکومت دینی و الهی در عصر معاصر به شمار می رود و محبت بین مردم و اولیاء و اوصیای الهی ریشه در تاریخ و قدمتی دیرینه دارد.
فیروزگاه در پایان عنوان کرد: ميلاد پرنور و سرور پيشواي هشتم، آيت حق، عالم آل محمد(ص)، حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و خواهر گرامي اش، شفيعه روز جزاء، كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه(س) و «روز دختر» و «دهه نوراني كرامت» را به تمامي شيعيان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبريك و تهنيت گفته، اميدوارم خداوند متعال توفيق شناخت و معرفت اهل بيت «عليهم السلام» و پيروي از اين ستاره هاي درخشان آسمان هدايت و معنويت را به همه ما مسلمانان، عنايت فرمايد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =