مدیران پرسپولیس: پول باشد صدا از کسی درنمی‎آید!

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به علت عدم دریافت مطالبات خود می‌خواستند دست به اعتصاب بزنند اما با سیاست مدیران باشگاه این اتفاق رخ نداد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: سرخپوشان به علت اعتراض‌های پیاپی در مورد بی‌پولی، تا مرز اعتصاب پیش رفتند تا جایی که حسین ماهینی و سیدجلال حسینی در مصاحبه‌های خود به عنوان کاپیتان‌های پرسپولیس حرف‌هایی در مورد اعتصاب به زبان آوردند. البته آن‌ها می‌گفتند اعتصاب به معنای تعطیل کردن تمرین نیست و شاید به زودی تصمیم جدیدی بگیرند اما درست در زمانی که بازیکنان مشغول همفکری برای تصمیمات جدید از جمله مصاحبه‌های هماهنگ علیه مدیران باشگاه بودند، اسپانسر پرسپولیس به حساب این باشگاه پولی را واریز کرد که از سوی باشگاه برای تسویه حساب با تک‌تک بازیکنان در نظر گرفته شد.

سرعت عمل مدیران باشگاه برای پرداخت پول به حساب بازیکنان سبب شد تا بازیکنان بی‌خیال اعتصاب و رقم زدن اتفاقات جدید باشند. البته این پایان ماجرا نبود زیرا برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله محسن مسلمان و مهدی طارمی به بعضی مسائل مثل عدم دریافت مطالبات‌شان با بند آپشن قهرمانی یا جریمه‌هایی که داشتند، اعتراض کردند ولی سرعت عمل مدیران باشگاه در پرداخت پول باعث شد بازیکنان پرسپولیس دست از اعتراض کشیده و سکوت اختیار کنند.

یکی از مدیران باشگاه در این مورد به ما گفت: «تلاش می‌کنیم کار را به جلو ببریم و نگذاریم آب در دل هواداران و بازیکنان تکان بخورد اما باشگاهداری با وضعیت اقتصادی که می‌بینید سخت شده است. البته بازیکنان هم حق دارند که نسبت به مسائل مالی حساس باشند. به هر حال قرارداد بسته‌اند و انتظار دارند پول‌شان را دریافت کنند. اتفاقاً وقتی پول برسد، هیچ بازیکنی صحبت نمی‌کند و صدا از کسی در نمی‌آید اما باید یک بازیکن فوتبال که قراردادهای خوبی هم دارد، صبر و تحمل هم داشته باشد. هر وقت پول بوده، به بازیکنان داده شده و باز هم تلاش می‌کنیم در کنار سایر مشکلاتی که داریم از جمله بدهی‌های بین‌المللی و پرونده‌های سنگین در کمیته انضباطی فیفا، به حساب بازیکنان هم پولی واریز کنیم.»

بازیکنان پرسپولیس به سرکردگی چند نفر که دیگر نام و نشان‌شان کاملاً مشخص شده، با انتشار پست‌های مشترک در اینستاگرام یا به زبان آوردن حرف‌های عجیب در مصاحبه‌های‌شان برای باشگاه حواشی به وجود آوردند. باشگاه نیز خود را درگیر بدهی‌های سنگین بابت آپشن قهرمانی که روی قرارداد بازیکنان گنجانده شده بود و همچنین پیش‌قرارداد فصل جدید می‌بیند و مطمئناً اعتراض پرسپولیسی‌ها بعد از بازی امشب مقابل فولاد نیز ادامه می‌یابد. آن‌ها از این موضوع شاکی هستند که چرا سروش رفیعی بابت نیم‌فصل به راحتی پولش را می‌گیرد و می‌رود یا گادوین منشا هنوز نیامده، پولی به جیب می‌زند آن هم برای لیگ بعدی اما بازیکنان قدیمی که باعث قهرمانی تیم شده‌اند نباید پول بگیرند یا آپشن قهرمانی‌شان شارژ مالی شود.

باشگاه برای فرار از فشار شدید مالی دست به دامان هواداران شده و دوباره با انتشار بیانیه‌ای از طرفداران خود خواسته به حساب باشگاه پول واریز کنند تا جلوی رأی سنگین علیه پرسپولیس در پرونده مانوئل ژوزه گرفته شود. البته در دورانی که علی‌اکبر طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس بوده تا به حال سه بار این طرح انجام شده و هر بار شکست خورده است. حالا نیز باشگاه پرسپولیس از هواداران کمک می‌خواهد اما نه برای دادن پول به بازیکنان بابت آپشن قهرمانی یا پیش‌پرداخت فصل جدید، بلکه برای بستن پرونده مانوئل ژوزه!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =