۰ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

ایرنا نوشت: نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با حمله به فلسطینی هایی که پس از دو هفته توانستند وارد مسجد الاقصی شوند، 60 تن را زخمی کردند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، در پی عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی و گشودن درهای این مسجد، هزاران فلسطینی با ورود به این مکان مقدس، نماز عصر خود را اقامه کردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینی هایی که وارد مسجد الاقصی شدند، به سمت آنها بمب های صوتی و گازهای اشک آور پرتاب کردند. در جریان این درگیری ها، 60 فلسطینی زخمی شدند.

فلسطینی ها به محض ورود به مسجد الاقصی، پرچم فلسطین را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز درآوردند.

خطیب مسجد الاقصی در همین حال گفت: اسرائیل با حملاتش به فلسطینی ها سعی دارد بر شکست خود سرپوش بگذارد.
هزاران فلسطینی روز پنجشنبه و در پی برچیده شدن موانع و گیت های الکترونیکی رژیم صهیونیستی در ورودی های مسجد الاقصی وارد این مکان مقدس شدند.

تنش ها در فلسطین اشغالی از روز جمعه 23 تیر ماه بر اثر درگیری میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی و در پی آن بستن درهای مسجد الاقصی به دستور 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.

اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در بستن درهای مسجد الاقصی و نصب درهای الکترونیکی بر دروازه های آن،‌ خشم مسلمانان را برانگیخته بود.

مقام های فلسطینی پیش تر از جامعه جهانی خواسته بودند تا با فشار بر رژیم صهیونیستی از افزایش خشونت ها علیه فلسطینیان و مقدسات آن، جلوگیری کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =