شرکت گاز لرستان در سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت موفق به کسب تندیس سیمین شد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اعلام این خبر افزود: این شرکت در اولین حضور خود در ارزیابی این همایش در بخش گزارشدهی عملکرد توانست تندیس سیمین را اخذ کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حشمت شمس خرم آبادی در ادامه گفت این شرکت ازسال 94در راستای حرکت در مسیر تعالی و با هدف ایفای نقش خود در توسعه مسئولیت های اجتماعی کمیته مسئولیت های اجتماعی را تشکیل و فعالیت های مرتبط با این حوزه را علیرغم انجام این گونه فعالیت ها از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون در سال مذکور بصورت نظام مند و سازمان یافته آغاز نموده است که این فعالیت ها در حوزه های مختلف نظیر فرهنگی، ورزشی، آموزشی، فعالیت های خیریه و زیست محیطی می باشد .
وی در ادامه گفت شایان بذکر است گزارش عملکرد مسئولیت های اجتماعی این شرکت که بر اساس خطوط راهنما چارچوب استاندارد مسئولیت اجتماعی سازمان (iso( 26000:2010 ودستورالعمل تدوین گزارش پایداری شرکت ها (GRI/G4) تدوین شده بود توسط داوران این همایش مورد ارزیابی قرار گرفت وموفق به کسب این تندیس شد.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان این موفقیت را مرهون تلاش و زحمات یکایک کارکنان خدوم و متعهد شرکت گاز لرستان دانست که پایبندی و عمل به مسئولیت های اجتماعی را ورای یک رفتار اختیاری میدانند و همواره با احساس مسئولیت عمیق نسبت به این امر تلاش نموده اند در روند توسعه و آبادانی استان مشارکت جدی داشته باشند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =