دهمین جشنواره خیریه غذا به نفع نیاز مندان و ایتام توسط موسسه خیریه شجره طوبی در محل موزه مفاخر اراک از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ شهریور ماه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاين، بادکوبه ای مدیر عامل مجمع خیرین استان مرکزی و نایب رپیس موسسه خیریه شجره طوبی گفت: ۴۲ میز غذا در ۱۷ غرفه توسط ۷۰ بانوی خیر در این جشنواره در حال کار هستند. این بانوان برای شرکت در این جشنواره ۶۰ نوع غذا و ده ها نوع مربا و ترشی را آماده کردند که تقریباً تمامی مواد اولیه مورد استفاده اهدایی بوده و اندکی از آن توسط موسسه تهیه شده است.
وی افزود: برای اولین بار جایگاهی بنام درخت آرزوها را در نمایشگاه ایجاد کردیم که آرزوهای فرزندان تحت پوشش که همگی از ایتام بودند دراین غرفه بر روی درختی نمادین نوشته شده بود. از این درخت در جشنواره استقبال فراوانی صورت گرفته به طوری که تا امروز تمامی آرزو های کودکان تحت پوشش برآورده شده است.
بادکوبه ای در پایان گفت: با وجود استقبال بی نظیر مردم شهر اراک از جشنواره در دو روز گذشته همچنان از تمامی شهروندان دعوت می کنیم تا مارا در این کار خیر یاری کنند تا بتوانیم برای شروع سال جدید تحصیلی باری را از روی شانه خانواده های نیاز مند برداریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =