۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

معاون استاندار لرستان با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان ، گفت : کتاب معرف فرهنگ ملت ها و اقوام مختلف است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حبییب الله خجسته پور با اشاره به برگزاری موفق این رویداد بزرگ فرهنگی در سه سال گذشته ، گفت : از آنجایی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالهای گذشته ، تجربه ی برگزاری موفق نمایشگاه های کتاب را داشته ، به نظر می رسد امسال نیز ضمن رفع کاستی های گذشته این نمایشگاه به نحو مطلوبی برگزار شود.

معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد : کتاب یک پدیده ی فرهنگی بسیار مهم به شمار می‏آید؛ ب‏طوری‏که می‏تواند بر تمام رویداد‌های فرهنگی کشور تأثیری مهم داشته باشد ، بر این اساس برگزاری نمایشگاه کتاب می‏تواند در معرفی هرچه بیشتر فرهنگ اقوام مختلف به ویژه استان لرستان تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد : در استان لرستان ، در حوزۀ کتاب هرساله شاهد پیشرفت بوده‏ ایم و چاپ بیش از ١٦٠ عنوان کتاب در سال گذشته نسبت به ٧٠ عنوانی که در سال پایانی دولت قبل به چاپ رسیده ، نشان می دهد که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به موضوع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشران و مولفین استانی داشته است.

حبیب الله خجسته پور در پایان خاطر نشان کرد : همزمانی برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها فرصتی خواهد بود برای دانش آموزان و دانشجویان که بتوانند نسبت به سایرین بهره برداری بیشتری از نمایشگاه داشته باشند و بتوانند کتابهای درسی و کمک درسی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =