آیت اله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان در روز معارفه استاندار جدید لرستان بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: برای موفقیت و پیروزی در هر امری و غلبه بر همه مشکلات از دو چیز کمک بگیرید؛از نماز و صبر. لذا باید توجه داشت: پذیرش مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی کار بسیار مهمی ست و در انجام آن باید از خداوند منان استمداد بگیریم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، آیت اله میر عمادی تصریح کرد: هر مدیری که رابطه خود را با خدا خوب کند، خداوند هم رابطه او با مردم را خوب می کند.

وی در ادامه سخنان خویش فریضه نماز را باعث موفقیت و مسبب  کارآمدی مدیریت عنوان کرد و افزود: البته هر مدیریت موفقی بایستی علاوه بر معنویت از سعه صدر و تخصص های لازم نیز  بهره مند باشد.


آیت اله میر عمادی عنوان کرد: اهداف نظام اسلامی مقدس است و مساله نماز و توجه به معنویات همان صبر، استقامت و روحیه والا مقام و انقلابی ست که سنگر مدیریت را مستحکم می کند.


نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: برای پیشرفت هر جامعه ای باید وحدت، همبستگی و انسجام وجود داشته باشد و وحدت استان خط قرمز ماست که باید بدان توجه داشت.


وی تصریح کرد: اختلاف، تفرقه ، افراط و تفریط خسارت شدیدی به وحدت جامعه وارد می سازد و مسبب مشکلات بسیاری خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: همیشه جامعه از افراط و تفریط ضربه خورده است و مشی صحیح خط اعتدال است.


آیت اله میرعمادی  در خاتمه بیاناتش ضمن تقدیر و تشکر از استاندار سابق لرستان گفت: شخصیت فردی مهندس بازوند انسانی متواضع ،متین و خوش اخلاق است و به عنوان استاندار نیز مدیری توانمند و کارآمد بوده که در این مدت با مدیریت جهادی دلسوزانه برای استان تلاش کرده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =