ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان به اقدامات موثر و اجرایی از جمله تمکین به قانون و مجوزهای قانونی نیاز دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد مبارزه با زمین خواری تاکید کرد: به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز باید به تصمیمات کارشناسی پایبند بود.
وی رعایت عدالت در مقابله با ساخت و سازهای غیرقانونی را ضروری دانست و افزود: هرگونه ساخت و ساز در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری باید براساس مجوزهای قانونی انجام شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به همین منظور همکاری بیشتر بین دستگاه های اجرایی ضرورت دارد.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مبارزه با زمین ‌خواری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی از سوی مجموعه دستگاه قضائی استان با جدیت دنبال و اجرایی می شود.
سید عبدالله موسوی اظهار کرد: به منظور مبارزه با زمین ‌خواری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی اجرای یکسان قانون شهروندی برای تمامی افراد در اولویت قرار دارد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پارسال با اجرای 231 حکم 104 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان خلع ید شد.
شهرام جزایری تاکید کرد: از این تعداد 110 حکم در قالب تبصره 2 ماده 10 به صورت خود اجرایی و بقیه حکم ها قطعی و قضایی بود است.
وی افزود: از این تعداد 146 مورد مربوط به ساختمان سازی، 50 مورد فنس کشی، 19 مورد ساخت استخر، 22 مورد محوطه سازی و چهار حکم سایر موارد بوده است.
جزایری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 84 حکم برای خلع ید زمین ها و تصرفات غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری صادر شده که از این تعداد 40 مورد خود اجرایی و 44 مورد بر مبنای احکام قضایی بوده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =