آیا ستاره‌های پرسپولیس برای باشگاه سرخ‌پوش ایثار می‌کنند؟

قراردادهای اکثر ستاره‌های پرسپولیس پایان این فصل تمام می‌شود و پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکن جدیدی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حکم محرومیتی که فیفا برای پرسپولیس و مهدی طارمی صادر کرده است از جهات مختلف برای این باشگاه پرهوادار مشکل ساز خواهد شد. اولین مساله ای که به وجود می آید این است که این باشگاه آقای گلش را برای چهار ماه ندارد. چهارماهی که پرسپولیس باید هم در لیگ و هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. طارمی اگر چه در تمام بازی هایی که برای پرسپولیس به میدان می رفت، اشتباهاتی داشت که انتقادات زیادی را برایش به دنبال داشت اما با گلزنی هایش حسابی برای پرسپولیس مثمرثمر بود. حالا نبود او، اگرچه پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارد اما می تواند برای این باشگاه پایتخت مشکل ساز شود.

از سوی دیگر نکته مهمتر بند دوم این حکم و محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات است.  شاید بحران اصلی در پایان این فصل باشد. قرارداد خیلی از این ستاره های پرسپولیس دو ساله بود. وحید امیری، بیرانوند، حسینی، کمال کامیابی نیا، طارمی و تقریبا همه ستاره هایی که خوش می درخشند و بدنه اصلی تیم را تشکیل می دهند، آخر این فصل قراردادشان به پایان می رسد. پرسپولیس هم طبق حکم فیفا، نه در نیم فصل و نه پایان فصل نمی تواند بازیکن جدیدی بگیرد.
در انتهای فصل مشخص نیست کدام یک از این بازیکن ها حاضر می شوند در تیم بمانند. سوالی که پیش می آید این است که آیا این بازیکن ها از خودگذشتگی می کنند یا اینکه رقم قراردادهایشان را بالا می برند؟ قطعا اوضاع پرسپولیس در پایان فصل از این هم بدتر می شود. همین الان می گویند پول نداریم و موجودی باشگاه صفر است.  در پایان فصل که پرسپولیس بازیکن جدیدی نمی تواند بگیرد و همین ها را باید حفظ کند، آن وقت یا زمان ایثار کردن است و یا بازیکن ها می توانند برای باشگاه حسابی ناز کنند.
این در حالی است که ابتدای همین فصل بعضی از بازیکن ها مثل کمال کامیابی نیا مدعی بودند که با رقم بالاتری می توانند به باشگاههای دیگر بروند یا خود طارمی خیلی به دنبال لژیونر شدن بود. باید دید خود طارمی که این مشکل به خاطر او برای پرسپولیس به وجود آمده سال بعد وقتی از جام جهانی برمی گردد حاضر است ایثار کند و در تیم بماند یا خیر؟

41258

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =