جمعی از مسئولان شهری و اجرائی اهواز امروز چهارشنبه (اول آذرماه) از اردوگاه متکدیان اهواز واقع در کوی سیصد دستگاه منطقه 8 شهرداری بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، مسئولان در این بازدید از مراکز مختلف این اردوگاه دیدن و از نزدیک در جریان فعالیت ها در این خصوص قرار گرفتند.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز در این بازدید با اشاره به اینکه نگاه به مسئله آسیب دیدگان اجتماعی باید فرهنگی باشد، گفت: جای خالی بررسی عوامل ایجاد آسیب های اجتماعی در اهواز احساس می شود بنابراین باید آسیب شناسی کاربردی صورت گیرد که چه عواملی منجر به ابتلا به این آسیب های می شود.

عبدالزهرا سنواتی افزود:در تبریز در بحث متکدیان الگوی علمی موفقی پیاده شد و جواب هم گرفتند در این الگو همه دستگاه های مربوطه یکپارچه عمل می کنند و از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرده اند. 

او با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته فرابخشی متشکل از شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و فنی و حرفه ای برای ساماندهی متکدیان، معتادان، کودکان کار و بی سرپناهان اظهار کرد: قرار است دبیری برای این کمیته تعیین شود تا مستقیما پیگیر مصوبات آن باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری همه جانبه شاهد فعالیت بیش از پیش این ستاد باشیم.بنابراین گزارش، در این بازدید آرش یلالی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز، احسان عزیزی مدیر امور اجتماعی شهرداری اهواز و نمایندگان نبروی انتظامی و بهزیستی نیز حضور داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =