اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با دکتر لطف الهیان شهردار اردبیل دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ در این دیدار, ابتدا هادی صباغی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان به بیان مسائل فی مابین جامعه رسانه و مطبوعات استان پرداخت. وضعیت ساخت و تحویل میدان خبرنگار, مطالبات مطبوعات استان از شهرداری اردبیل و ساخت کافه فرهنگی خبر و رسانه در محل حیاط خانه مطبوعات از محورهای صحبت های صباغی بود.

در ادامه به ترتیب تیمور حسین نژاد, سجاد ناصرآزاد, بهزاد عباسی و مصطفی محمدی اعضاء و بازرس خانه طی سخنانی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مطروحه پرداختند.

در ادامه دکتر لطف الهیان طی سخنانی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه رسانه ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه, اساس روابط بین شهرداری اردبیل و جامعه مطبوعات و رسانه را مبتنی بر همکاری و همراهی دانست و اظهار امیدواری کرد با افزایش این تعاملات, به سمت داشتن شهری مردم محور و شهروند محور و آگاهتر درخصوص امور شهری و شهروندی حرکت کنیم.

در ادامه موارد مطروحه توسط اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان از طرف شهردار اردبیل هم تایید و پس از تبادل نظر حاضران تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

- مقرر شد با دستور شهردار محترم, مطالبات مطبوعات از شهرداری اردبیل, بصورت چند مرحله ای و طی آذر و دی ماه پرداخت گردد.

- مقرر گردید با حفظ مکان فعلی برای احداث میدان خبرنگار, تعاملات لازم بین خانه مطبوعات استان و روابط عمومی شهرداری اردبیل درخصوص مکان یابی بهتر انجام و در اسرع وقت نسبت به نهایی کردن آن اقدام گردد.

- مقرر شد روابط عمومی شهرداری اردبیل نسبت به انتشار فراخوان عمومی برای طراحی و ساخت اِلمان میدان خبرنگار اقدام نماید.

- مقرر گردید نشریات استان بصورت سالانه مجلد و سازماندهی شده و برای کارهای تحقیقاتی در اختیار مردم, محققان و دانشجویان قرار گیرد.

- مقرر گردید اقدامات و مکاتبات حقوقی و قانونی لازم از سوی خانه مطبوعات استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت ساخت "کافه فرهنگی خبر و رسانه" در محل حیاط خانه انجام گردد و پس از کسب مجوزهای لازم, شهرداری اردبیل کلیه هزینه ها و اجرائیات احداث و تجهیز کافه فرهنگی خبر و رسانه را متقبل گردد.

- مقرر گردید بمنظور جلوگیری از نابودی و از بین رفتن نشریات قدیمی موجود در خانه مطبوعات استان, این نشریات بصورت امانت به موزه شهرداری اردبیل واگذار گردد تا در معرض دید مردم قرار گیرد.

- مقرر گردید با همکاری روابط عمومی شهرداری اردبیل و مطبوعات استان, تعداد حداقل 50 نسخه از نشریات منتشر شده استان بصورت رایگان در اختیار روابط عمومی قرار گیرد تا در اتوبوس های داخل و خارج شهری, کافه های کتاب و مراکز فرهنگی عمومی بصورت رایگان در معرض دید و مطالعه مردم قرار گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =