لغو کنسرت‌های موسیقی و تئاترهای کمدی در روز شنبه

به مناسبت اعلام عزای عمومی در روز شنبه دوم بهمن، اجرای تمامی کنسرت‌ها و تئاترهای کمدی لغو شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تمام اجراهای صحنه‌ای موسیقی کشور، دوم بهمن ماه برگزار نمی‌شوند. 

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت شهادت تعدادی از آتش نشانان کشورمان در حادثه دردناک در ساختمان پلاسکو، تمام کنسرت‌های موسیقی در روز شنبه را لغو کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «درپی حادثه غم بار و دردناک ساختمان پلاسکو که منجر به داغدارشدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید و همچنین به پاس احترام به ساحت همه آتشنشانان شجاع و فداکار، با توجه به اطلاعیه هیئت محترم دولت ، شنبه ٢بهمن ماه تمام اجراهای صحنه ای موسیقی کشور برگزار نخواهند شد.»

همچنین اداره‌کل هنرهای نمایشی، ضمن تسلیت حادثه تلخ جان‌باختن آتش‌نشانان و اعلام عزای عمومی توسط دولت اعلام کرد که به احترام جانباختگان، روز شنبه نمایش‌های کمدی اجرا نمی‌شوند.

در اطلاعیه اداره‌کل هنرهای نمایشی آمده است: «با توجه به اعلام عزای عمومی توسط هیئت محترم دولت در روز شنبه مورخ 2 بهمن ماه به دلیل جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و دلیرمردان آتش نشان در فاجعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، گروه‌های نمایش کمدی در این روز به صحنه نخواهند رفت.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =