۰ نفر
۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
تست سرعت لایکان 2015

شرکت W Motors که سال 2012 در بیروت تأسیس شده، گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان را تولید کرده است. این خودروی ۳.۴میلیون دلاری با قدرتی معادل ۷۵۰ اسب‌بخار تنها در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

 

 

 

 

 


به گزارش اتاق نیوز، در سال ۲۰۱۲، رالف آر.دباس همراه با شرکای دیگرش شرکت W Motors را در بیروت، لبنان تأسیس کرد تا لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌‌ترین خودروی دنیا را تولید کند.

با رونمایی از Lykan Hypersport در نمایشگاه خودروی قطر ۲۰۱۳ به نظر می‌رسید این شرکت گام بلندی را برای رسیدن به تولید این خودروی انحصاری برداشته باشد. از این هایپراسپرت ۳.۴میلیون دلاری که اولین ابرخودروی عربی است، تنها ۷ دستگاه تولید خواهد شد.

مشخصات فنی و بهره‌وری لایکان که توسط متخصصان این شرکت اعلام شده، می‌تواند آن را به یکی از رقبای بوگاتی ویرون سوپراسپرت تبدیل کند که تنها اندکی کندتر از آن حرکت خواهد کرد.

موتور دوتوربویی و ۶ سیلندر این خودروی دیفرانسیل عقب که به شکل خطی طراحی و در بخش میانی عقب آن تعبیه شده، می‌تواند ۷۵۰ اسب‌بخار توان تولید کند و گشتاورنیرویی معادل ۱۰۰۰ نیوتن‌متر خواهد داشت.

شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت لایکان به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن ۳۹۵ کیلومتربرساعت اعلام شده است. تست سرعت این سوپر اسپورت عربی را می بینید.

17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =