مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید،حدود ۱۸ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند که این رقم معادل ۴۷ درصد از کل عملکرد این شرکت از ابتدا تا کنون بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج،رحمان خادم در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد:جمعیت بهره مند از گاز روستایی انجام شده در دولت یازدهم بیش از ۶۰ هزار نفر می باشد که حدود۱۸ هزار خانوار را پوشش می دهد.

مدير عامل گاز استان كهگيلويه و بويراحمد بعد از ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: از مجموع ١٧ شهر استان ١٥شهر از نعمت گاز طبيعي برخوردار شدند .

رحمان خادم در ادامه افزود:دو شهر ديشموك و قلعه رئيسي از نعمت گاز برخوردار نبودند كه به همت دولت تدبير و اميد گاز رساني به اين دو شهر در حال انجام است.

خادم در ادامه نيز در خصوص گاز رساني به شهرهاي ديشموك و قلعه رئيسي افزود: فاز اول و دوم اين پروژه ١٦ كيلومتر است كه پيشرفت فيزيكي قابل توجهي داشته و تا اوليل خرداد ماه امسال به بهره برداري ميرسد.

وي همچنين گفت: عمليات اجرايي فاز سوم اين پروژه نيز آغاز گرديده است.

مدير عامل گاز استان كهگيلويه و بويراحمد گاز رساني به بخش سرآسياب و منطقه ممبي شهرستان بهمئي را يكي ديگر از پروژه هاي مهم گازرساني استان دانست و افزود: مطالعات لازم در اين زمينه انجام شده و امسال عمليات اجرايي اين پروژه از سمت شهرستان لنده با خط ٦ اينچ با اعتباري بالغ بر ١٦ ميليارد تومان آغاز خواهد شد .

وي تصريح كرد: جمعيتي بالغ بر ١٧ هزار نفر با بهره برداري از اين پروژه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

رحمان خادم با اشاره به اينكه ٧٥درصد از روستاهاي واجد شرايط استان كهگيلويه و بويراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند افزود: اين ميزان در شهرستان گچساران ١٠٠درصد، بويراحمد ٨١درصد، كهگيلويه ٤٦درصد، باشت ٨٥درصد، دنا ٨١درصد، چرام ٨٦درصد، بهمئي ٣٩درصد و لنده ٦٧درصد است.

وي تاكيد كرد: ١٦٨هزار خانوار در استان كهگيلويه و بويراحمد از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند كه از اين تعداد ١٢٢هزار و٦٠٠ خانوار شهري و ٤٥ هزار و چهارصد خانوار روستايي است

خادم تصريح كرد : با اين وضعيت ٩٧درصد كل خانوار هاي شهري و٧٢درصد خانوار هاي روستايي استان از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =