۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰

سفرستان یکی از نام‌های قدیمی در زمینه فروش بلیط هواپیما است که این روزها بصورت آنلاین بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی را با قیمت‌های ارزان و بصورت متنوع به دوست‌داران سفر عرضه می‌کند.

خرید بلیط هواپیما هم از نسخه دسکتاپ و هم از نسخه موبایلی سفرستان به راحتی امکان‌پذیر است. اما این مژده را به کاربران خبرآنلاین می‌دهیم که از این پس برای خرید بلیط پروازهای خود حتی نیازی به ورود به سایت سفرستان هم ندارند و به راحتی از صفحه اصلی سایت خبرآنلاین می‌توانند بلیط موردنظر خود را جستجو کنند.

قیمت مناسب، انتخاب متنوع و پشتیبانی پاسخگو مهمترین دلایلی هستند که افراد زیادی را به خرید از سفرستان ترغیب میکنند. زمان را از دست ندهید و همین حالا از طریق قسمت ویژه بلیط هواپیما در خبرآنلاین، بلیط موردنظرتان را جستجو کنید. درصورتی که این سایت محبوب خبری را از طریق تلفن همراه خود چک می‌کنید نیز می‌توانید برای مقصد دلخواهتان بلیط جستجو کنید.

پکیج متنوع بلیط‌های چارتر و سیستمی چه برای پروازهای داخلی و چه پروازهای خارجی شما را از جستجو در سایت‌های دیگر بی‌نیاز کرده است و سادگی فرآیند خرید باعث می‌شود به سرعت و بدون هیچ مشکلی بلیط خود را خریداری نمایید.

فرصت را از دست ندهید...

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666613