خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدرضا اكبري A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام من يك واحد توليدي دارم كه بخاطر مسائل زيست محيطي سوخت انرا از مازوت تبديل به گاز كرده ام وحال بعلت حق امتياز بالاي اداره گاز و همچنين عدم قسط بندي آن نزديك به يك سال است كه اين واحد توليدي تعطيل شده وحدود بيست نفر بيكار وچند مليارد سرمايه هم بلاتكليف مانده وحال مسئولين محترم چنانچه خواهان رونق بازار و حل مشكل بيكاري هستند لطفاً پي گيري نمايند، آيا اداره گاز نبايد مطالبات خود را بصورت قسطي دريافت كند كه هم توليد دچار مشكل نشود وهم اينكه خودش به مطالباتش برسد؟ جالب اينكه اگر اين واحد توليدي فعال باشد در ماه حدود بيست مليون تومان هزينه گاز مصرفي دارد و دريافت اداره گاز در سال بابت مصرف اين واحد حدود دويست و پنجاه مليون تومان مي شود حال قضاوت كنيد كه در اين شركت چه ميگذرد.
  • ایمان قاسمی گیو IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    2 0
    من تک پسر جانباز 20 هستم پدرم در سن14 سالگی به جبهه جنگ رفته وجانباز شده مدت 4ماه بسیجی بعد از ان مدت سربازی خود را در غالب نیروی عملیاتی به منطقه گیلان غرب مامور بوده که متاسفانه نقص قانون به ضرر من وپدرم هست چون من متولد1373 هستم هیچ کسر خدمتی نمیدهند و میگویند72 فقط میتواند ان مدتی هم که مامور بوده میگوین سال 67 بوده و ان هم هیچ یعنی جانبازانی که یک پسر دارند هیچ؟کسانی که در سن پایین جبهه بودن هیچ؟