درباره بزرگواری به نام امیر تتلو/ برگ برنده برعکس!

با وجود این پیروزی که در اصل پیروزی اعتدال و امید ملت ایران است نمی توانم بی انصاف باشم و از امیر تتلو بابت حرکت بی نظیرش تشکر نکنم.

نمی شود کسی که در اینستاگرام بیشتر از چهار میلیون دنبال کننده دارد را ندید. به هر حال آن قدر طرفدار دارد و آن قدر از عنصر شهرت بهره مند هست که هر کاری می کند و هر حرفی می زند سروصدا می کند و مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

حالا این کارها و مورد توجه قرار گرفتن ها می تواند ساختن کلیپ انرژی هسته ای، توهین به استاد شجریان، بق بقو کردن یا اصلا دیدار با "رییسی" باشد که فکر می کنی می شود "رییس جمهورت"!

در طلوع دوباره صبح امید و در این اردیبهشت ماه خاطره انگیز نمی توانم خوشحالی خودم را از پیروزی دوباره دولت امید پنهان کنم؛ قبلا البته برخی دلایلم را اینجا نوشته ام.

اما با وجود این پیروزی که در اصل پیروزی اعتدال و امید ملت ایران است نمی توانم بی انصاف باشم و از امیر تتلو بابت حرکت بی نظیرش تشکر نکنم.

حمایت"دوستی خاله خرسه" وار او از رییسی -با توجه به همان موارد ذکر شده در ابتدای مطلب و عنصر شهرت تتلو- برگ برنده ویژه ای بود برای حامیان روحانی تا یکی از ضربات نهایی خود را بر پیکره اردوگاه رقیب وارد کنند.

کافی است کمی به بازتاب شدیدا منفی دیدار رییسی و تتلو در فضای واقعی و مجازی توجه کنیم به این ترتیب چرا نباید از این بزرگوار تشکر نکنیم؟!

***

نکته: خطا اگر ندانسته انجام شود، "اشتباه" است و اگر دانسته، "تبهکاری"/ برتلوت برشت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    0 3
    بلاخره امیرآقاهم کش خودمانست اگربجای ایشان یکنفرغریبه مثل چگناواریان یادیگری بوداینقدرمسخره نمیشد،چشمهایمانرابهتر بشوئیم وازعقلمان استفاده بهتری کنیم خودمانراقبول داشته باشیم.
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    5 2
    بنظرم خیلی ساده انگارانه است که بخواهیم تتلو رو باعث ریزش رای آقای رییسی بدانیم، آقای رییسی از اول هم همین مقدار رای و حتی کمتر داشتن و فکر نمیکنم کسانی که رایشون آقای رییسی بوده در لحظه اخر و با دیدن امیر تتلو و رییسی نظرشون رو عوض کرده باشند
  • ایرانی A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    2 0
    راستش منم در فضای مجازی تشکر ویژه خودم را به ایشون ابراز داشتم
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    2 0
    بق بقو رو خوب اومدی :
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    0 2
    گویا "امیر تتلو" در گلوی استاد گیر کرده بوده
  • بی نام RO ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    2 0
    تتلو امروز نماد اراذل و اوباش جامعه ما است و متاسفانه بخاطر رای که چه اشتباه مرگباری را مرتکب شدند
  • مسعود A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    2 1
    لطفا این حرف نزنید اگاهی مردم رو با این حرفها زیر سوال نبرید مردم به خوبی درک کردند راه پیشرفت کشور از اعتدال میسر خواهد شد