نتایج انتخابات شورای شهر سروآباد و هورامان اعلام شد

فرماندار شهرستان سروآباد، نتایج آرای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر سروآباد و هورامان را اعلام کرد.

علی مفاخری در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: نتایج آرای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر سروآباد و هورامان از مجموع هشت شعبه اخذ رای به این ترتیب است.
سوران محمودی 588 رای، کیقباد محمدی 559 رای، امیر وزیری 555 رای، ابراهیم یزدانی 518 رای و سمیه ریاضی با 486 رای پنج نفر اصلی شورای اسلامی شهر سروآباد را در پنجمین دوره شوراهای اسلامی تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: محمد طالب نیک رفتار با 483 رای، امید وزیری 467 رای، مهراب عبدالهی 467 رای و کریم کریمی با 412 رای نفرات بعدی و علی البدل هستند.
فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر هورامان نیز به ترتیب زیر است.
ماکوان مرادی 744 رای، حسین شریفیان 610 رای، فرزاد کوهی 598 رای، عباس مرادی 578 رای و سبحان خسروی با 559 رای پنج نفر اصلی شورای اسلامی شهر هورامان را در پنجمین دوره شوراهای اسلامی تشکیل می دهند.
وی افزود: مهدی رحیمی با ٤92 رای، محمود حسینی 481 رای، حسین طاهری 434 رای و لیلا بهرامی با 412 رای نفرات بعدی و علی البدل هستند.
وی گفت: در شهر سروآباد 23 نفر برای تصاحب پنج کرسی شورای شهر به رقابت پرداختند و در شهر هورامان نیز 16 نفر برای تصاحب پنج کرسی شورای اسلامی این شهر به رقابت پرداختند.
مفاخری از مجریان، بازرسان، ناظران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که فضای امن و آرامشی را برای رای دهندگان فراهم کرده بودند و روند انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سروآباد در پایان، با تقدیر و تشکر از حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای که یک حماسه دیگری را رقم زدند، افزود: بیش از 60 درصد مردم شهرستان سروآباد در انتخابات شرکت کردند.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت در شهرستان سروآباد برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =