«خبرجنوب» نوشت: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فارس خبر از برگزاری جشن بزرگ پیروزی در روز دوم خرداد داد و گفت: جشن بزرگ پیروزی حامیان دکتر روحانی فردا شب ساعت 20 در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود.

عبدالحميد معافيان اظهار داشت: اين مراسم با حضور گروه هاي مختلف مردم، سياسيون، هنرمندان و ... از سراسر استان فارس برگزار خواهد شد و افراد هنرمند و شاخصي همچون علي زند وكيلي، حامد همايون و ... و همچنين يكي از گروه هاي موسيقي از بوشهر در آن شبي به يادماندني را براي مردم رقم خواهند زد. وي با دعوت از عموم مردم براي شركت در اين جشن گفت: حضور در اين جشن براي عموم آزاد است و هيچ كارت ويژه و يا دعوت نامه اي براي اين حضور صادر نشده است.

معافيان تاكيد كرد: گرچه اين جشن به نام جشن حاميان دكتر روحاني است اما از همه افراد چه آن هايي كه به دكتر روحاني راي دادند و چه آن هايي كه راي نداده اند براي اين حضور دعوت مي كنم چرا كه اين پيروزي ثمره حضور تمامي آحاد مردم از هر حزب و گروهي مي باشد.

معافيان با تاكيد بر اين كه اين جشن فاقد سخنراني هاي مرسوم است و شامل برنامه های شاد و مفرح فرهنگي، هنري خواهد بود افزود: در ورزشگاه حافظيه به دلیل استفاده از سكوها و زمين چمن، فضا براي حضور حداقل 20 هزار نفر مهيا است.

وي با تقدير از تمامي افرادي كه در سطح فارس در انتخابات رياست جمهوري شركت كردند، ادامه داد: حضور پر شور مردم در انتخابات حركت بسيار تحسين برانگيزي بود و اعتراف مي كنم برنده اين انتخابات مردم بودند كه ساعت ها در صفوف طولاني ايستادند تا به دين خود در قبال جمهوري اسلامي عمل كنند.

رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در فارس ادامه داد: در اين راستا بر خود لازم مي دانم از مردم به دليل معطلي در صفوف پوزش بطلم كه نتوانستيم وضعيتي را فراهم كنيم كه آن ها در كمترين زمان بتوانند در انتخابات شركت كرده و راي خود را به صندوق بيندازند.

وي همچنين با پوزش از افرادي كه با وجود حضور در حوزه هاي انتخابيه، موفق به شركت در فرآيند راي گيري نشدند افزود: در اين خصوص از وزارت كشور و مسئولين برگزاري انتخابات در فارس گلايه دارم، انتظار مي رفت آنها تمهيداتي بينديشند كه تمامي مردم بتوانند در راي گيري شركت كنند.

معافيان تصريح كرد: از اوايل زمان راي گيري، استقبال بسيار بالاي مردم پيش بيني مي شد و مشخص بود كه با وضعيت كند راي گيري قادر نخواهيم بود تا ساعت 12 شب آراي همه افراد را اخذ كنيم.

وي با اشاره به اين كه در هر حوزه صدها نفر موفق به شركت در روند راي گيري نشدند گفت: چنان چه مسئولين تمهيداتي در اين زمينه انديشيده بودند حداقل 300 هزار نفر به تعداد راي دهندگان فارس اضافه مي شد.

رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در فارس با اشاره به راي قاطع مردم استان به ادامه راه دولت تدبير و اميد اظهار داشت: ميزان آراي دكتر روحاني از آراي صحيح ماخوذه در فارس 62 درصد بود كه 5 درصد بالاتر از ميانگين كشوري است البته اين نرخ در شيراز بالاتر است و 73 درصد آراي صحيح ماخوذه در شيراز به دكتر روحاني بود كه نشان از اقبال عمومي مردم به ادامه مسير دولت تدبير و اميد مي باشد.
وي تاكيد كرد: شيراز در بين كلان شهرهاي كشور از لحاظ درصد آراي دكتر روحاني درصدر قرار دارد.

معافيان در بخش ديگري از مصاحبه خود در پاسخ به اين سوال «خبرجنوب» مبني بر آنكه آيا مسئولين ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در فارس در طول 4 سال پيش روي فعاليت دولت دوازدهم دخالتي در عزل و نصب ها خواهد كرد يا خير؟ بيان داشت: دخالت در عزل و نصب هاي صورت گرفته در سطح استان از وظايف ذاتي ستاد انتخاباتي دكتر روحاني نيست و ما چنين اختياري را براي خود متصور نيستيم.

وي تاكيد كرد: شايد در مواقعي كه از ما نظر بخواهند، نظر مشورتي خود را اعلام كنيم اما بر پذيرفتن نظر خود توسط هيات دولت و مقامات ارشد دولتي هيچ اصراري نخواهيم داشت.

معافيان گفت: ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در فارس بعد از برگزاري جشن پيروزي به كار خود پايان خواهد داد چرا كه براي اين ستادها كار تشكيلاتي قائل نخواهيم بود اما همچنان در قالب حزب اصلاح طلبان به فعاليت قانوني خود ادامه خواهيم داد و اميدوارم اين حزب قدرتمند در عرصه سياسي و اجتماعي حضور داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =