ثبت تردد هشت میلیون خودرو در جاده های استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اردیبهشت امسال تردد بیش از هشت میلیون وسایط نقلیه سبک و سنگین در جاده های ارتباطی این استان ثبت شد.

ایرج دست نشان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این باره به خبرآنلاین افزود: اردیبهشت امسال تعداد ترددها در جاده های کشور حدود 484 میلیون تردد بود که استان زنجان با بیش از هشت میلیون تردد رتبه 21 کشور را دارد.
دست نشان ادامه داد: میانگین کشوری تردد وسایط نقلیه 16درصد در اردیبهشت امسال بود و استان زنجان در رتبه هفتم کشور از حیث درصد تردد وسایط نقلیه سنگین در جاده ها قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: میانگین نرخ جریان تردد وسایط نقلیه در جاده های این استان طی ماه گذشته، 205 وسیله نقلیه در هر ساعت بود که میانگین کشوری این نرخ در این مدت 345 وسیله نقلیه است.
دست نشان تاکید کرد: استان زنجان درباره نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در مسیرهای مواصلاتی، رتبه 21 کشوری دارد که بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه زنجان - قزوین (خروجی استان) با 636 تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در جاده گرماب - زرینه رود با 23 تردد در ساعت انجام شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =