نمایش کودک «شاپرک خورشید» به کارگردانی علی برجی از بیست و هفتم اردیبهشت در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش کودک «شاپرک خورشید» به نویسندگی ولی ا... ثقفی، کارگردانی علی برجی و سرپرستی وحیده نظری دلجو، قصه شاپرکی است که از باد وباران گریخته و درون کلبه ای تاریک پناه گرفته، اما از بخت بد در تارهای عنکبوت گرفتار می شود و ... این نمایش می کوشد تا توجه کودکان را به مهربانی و یاری دیگران جلب کند ودر نهایت به این نکته می پردازد که نیکی بر بدی پیروز می شود.

در این نمایش آوا وفاخواه، هادی نعیمی، کیوان بدری، پانی افشار، وحیده نظری دلجو، نعیم شاهد، شهروز علیزاده، سمانه پورشعبان به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح گریم: لیلا یوسفی راد، دستیار کارگردان و برنامه ريز: بهنام خندان، نویسنده: ولی اله ثقفی، منشی صحنه: دنیا محسنی، موسیقی: وحید چهل امیرانی، طراح لباس: خاطره عیسوند، مدیرصحنه:وحید سقلی

گفتنی است نمایش «شاپرک خورشید» به کارگردانی علی برجی و سرپرستی وحیده نظری دلجو تا 6 تیر ساعت 18:30 همه روزه به جز شنبه ها و سه شنبه ها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =