کسی مخالف رسانه های محلی و کردی نیست

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کسی مخالف رسانه‌های محلی و کُردی نیست، خاطرنشان کرد: باید به فرهنگ‌های تمدن ساز بیشتر توجه کرده و ظرفیت‌های استان را معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آیت الله حسینی شاهرودی، در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه استان کردستان، با اشاره به ایام پر خیر و برکت ماه رمضان، اظهار کرد: اجر و پاداش کار خیر در این ماه نزد خداوند چندین برابر است و رمضان ماهی است که حتی ثانیه به ثانیه آن با دیگر ماه‌های سال فرق می‌کند.

وی ضمن تاکید بر غنیمت شمردن ارزش این ماه، افزود: رمضان، ماهی است که نفس کشیدن در آن تسبیح شمرده می‌شود و حتی خواب روزه دار هم عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: در این ماه، شب قدر قرار گرفته که برتر از هزار ماه است.

وی در ادامه به جایگاه والای انسان‌ها در دایره هستی اشاره و تصریح کرد: ارزش انسان از همه عالم بالاتر است و انسان باید قدر جایگاه خود را بشناسد.

آیت الله حسینی شاهرودی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت فعالیت رسانه‌ها اشاره و بیان کرد: رسانه‌ها در انتخابات اخیر کمک شایانی به پرشور برگزار شدن انتخابات کردند و باعث شدند که حتی دشمنان نظام هم از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای متعجب شوند.

وی عنوان کرد: همه ما ایرانی هستیم و ایران، کشور همه ماست، پس باید همه نسبت به سرنوشت کشور خودمان احساس مسئولیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: خوشبختانه کشور ایران با تدبیر و آگاهانه در عرصه بین المللی ظاهر شده و همین مسئله باعث شده که امروز در جهان عزتمند است.

وی در ادامه از خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه استان خواست بیشتر در باب مسایل و مشکلات استان قلم فرسایی کنند و پرداختن به مسایلی همچون اشتغال و سرمایه گذاری را در اولویت خود قرار دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: استان کردستان یک استان فرهنگی است و باید این جایگاه فرهنگی شناخته شده و با ضد فرهنگ‌ها برخورد شود.

وی با بیان اینکه کسی مخالف رسانه‌های محلی و کُردی نیست، خاطرنشان کرد: باید به فرهنگ‌های تمدن ساز بیشتر توجه کرده و ظرفیت‌های استان را معرفی کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =