ایسنا نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: روز جهانی قدس روز وحدت مسلمین و پیروزی بر دشمنان است و بر همه لازم است در آن شرکت کنند.

در متن پیام این مرجع تقلید و استاد حوزه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نزدیک چهل سال است که مسلمین جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را طبق ابتکار امام راحل (قدس سره الشریف) به عنوان روز جهانی قدس می‌شناسند.

و با راهپیمایی پرشکوه خود اجازه نمی‌دهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود، هرچند دشمن صهیونیستی با تمام قوا سعی در این امر دارد تا اشغال سرزمین‌های مسلمین مخصوصا سرزمین بیت‌المقدس به رسمیت شناخته شود.

با نهایت تأسف بعضی از دُوَل اسلامی از ترس صهیونیست‌ها یا به سبب رابطه ننگین با آمریکا، به ملت خود اجازه راهپیمایی نمی‌دهند و از این نظر به آنها ظلم و ستم می‌کنند، ولی خوشبختانه رسانه‌ها پیام ملت‌های بیدار را به دنیا می‌رسانند.

راهپیمایی امسال بعد از اصابت موشک‌های سپاه پاسداران که قلب مقرّ تروریست‌ها را با موفقیت کامل نشانه گرفت و آن را درهم کوبید، مفهوم دیگری دارد.

برخلاف پندار افراد ساده‌لوح، این راهپیمایی و آن حمله موشکی در امنیت منطقه بسیار مؤثر است، زیرا همه فهمیدند هرگونه جنگ‌طلبی خواه در شکل مسخره ناتوی عربی باشد و یا هر شکل دیگر، هزینه بسیار گزافی دارد که نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679075

برچسب‌ها