تشکیل پرونده برای حادثه مفقود شدن گردشگران در دزفول

میزان نوشت: دادستان مرکز استان خوزستان با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای یافتن گردشگران مفقود شده در دزفول گفت: براساس دستور ریاست کل دادگستری استان خوزستان، پرونده‌ای تشکیل شده و دادستانی شهرستان دزفول در حال پیگیری موضوع است.

 ۲۹ تیر ماه سال جاری 19 گردشگر هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آن‌ها غرق شدند. از این گروه ۱۹ نفره، تعداد ۱۳ نفر با کمک مردم و نیرو‌های امدادی نجات یافتند و ۲ نفر از آن‌ها غرق شدند که جنازه آن‌ها از آب بیرون کشیده شد. از ۴ نفر دیگر نیز هیچ اطلاعی در دست نبود تا اینکه سی تیر ماه یکی دیگر از آن‌ها نیز پیدا شد؛ اما عملیات برای یافتن ۳ مفقود دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

عباس حسینی پویا دادستان اهواز گفت: پس از حادثه برای گردشگران در «رود دز»، تلاش زیادی از سوی مسئولین محلی و مردم برای نجات آن‌ها انجام شد و تعدادی از آنها نجات یافتند و از سرنوشت ۳ نفر خبری نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیرو‌های امدادی و عده زیادی از مردم دزفول، بطور داوطلب در حال جستجو هستند و تمام امکانات به کار گرفته شده است.

دادستان درباره اینکه اولویت در وضعیت فعلی تلاش برای روشن شدن وضعیت مفقودین است، گفت: براساس دستور ریاست کل دادگستری استان خوزستان، پرونده‌ای در شعبه اول بازپرسی تشکیل شده و دادستانی شهرستان دزفول در حال پیگیری موضوع است.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =