راه اندازی سامانه ارتباطی با یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون املاک راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه ارتباطی با یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،حمید رضا پیمانجو بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یگان حفاظت سازمان ملی راه و شهرسازی تشکیل شد و در راستای تشکیل این یگان، در استان ها نیز این امر عملیاتی شد.

پیمانجو تصریح کرد: این یگان دارای چارت سازمانی مصوب است و هدف از تشکیل این یگان در استان، حفظ، حراست و جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی در محدوده و حریم شهر است.

معاون املاک راه و شهرسازی استان گفت: نیروهای این یگان آموزش های لازم را دیده اند و مجهز به امکانات خودرویی و تجهیزات مجوز دار هستند.

پیمانجو اظهار کرد: در راستای آشنایی نیروها با قوانین و مقرارت حقوقی و قضایی دوره آموزشی توسط نماینده دادستان در یاسوج برگزار شد.

وی افزود: پرسنل پس از صدور کارت به عنوان ضابط قضایی با حوزه اختیارات مشخص شده شناخته می شوند و در صورت مواجه با تخلفات و تصرف زمین جلوی تخلفات را گرفته و نسبت به انجام صورت جلسه و گزارش و ارسال برای دادستان اقدام می کنند، تا سایر اقدامات توسط متولیان انجام شود.

پیمانجو تصریح کرد: از زمان راه اندازی یگان در استان با گشت های شبانه روزی بیش از ۸۰ مورد جلوگیری از تصرفات محقق شده است و بیش از ۴ هکتار اراضی تصرف شده برگشت داده شده است و با تشکیل پرونده به محاکم قضایی فرستاده شده است.

پیمانجو کاهش هزینه های دولتی، جلوگیری از گسترش تخلفات به مراحل بالاتر و بهره وری بهتر از نیروی انسانی را از جمله مزایای فعالیت های یگان حفاظت دانست.

پیمانجو گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری دوره ها، استفاده از ظرفیت های مردمی با راه اندازی سامانه ارتباطی و افزایش نیرو انجام شده است. وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی از همکاری مناسب مردم در رابطه با گزارش تخلفات خبر داد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =