نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به مرزنشینان

فرماندار مریوان در جلسه توجیهی، آموزشی منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مریوان گفت: به روستاهای تا شعاع 20 کیلومتری از مزر دفترچه مبادلات کالا(کولبری) تعلق می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مریوان، محمد شفیعی در دیدار با منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مریوان عنوان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه مثبتی به روستاییان و مرزنشینان دارد، در همین راستا دفترچه مبادلات کالا، که در سال های گذشته به روستاهای تا شعاع 15 کیلومتری از مرز تعلق می گرفت، در سال جاری به روستاهای تا شعاع 20 کلیومتر از مرز تعلق می گیرد.
شفیعی با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید محرومیت زدایی در روستاهای کمتر توسعه یافته است؛ از شوراها خواست توجه ویژه ای به توسعه گردشگری داشته باشند که لازمه این امر، استفاده از ایده های خلاقانه و انتخاب دهیار پویا و توانمند است.
فرماندار مریوان در خصوص افزایش معیشت روستاییان افزود: در سال جاری کاشت 150 هکتاری گل محمدی در زمین ها و مراتع روستاهای مریوان خواهیم داشت.
وی در پایان افزود: به ازای کاشت هر هکتار گل محمدی به کشاورزان مبلغ یک میلیون تومان به منظور خرید نهال گل محمدی از طرف فرمانداری هدیه داده می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =