تشکیل ستاد رونق سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان

استاندار لرستان گفت: ستاد رونق سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان به دبیری سازمان اقتصاد و دارایی با هدف‌گذاری جذب ۱۶۵ میلیون دلار سرمایه خارجی در سال ۹۶ تشکیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان، اظهارکرد: در بحث درون‌گرا بودن اقتصاد مقاومتی باید تلاش و فعالیت گسترده صورت گیرد.

وی عنوان کرد: برون‌گرایی و درون‌زا بودن اقتصاد مقاومتی ازجمله راهکارها و رویکردهای مهم دولت برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

بازوند اضافه کرد: ستاد رونق سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان به دبیری سازمان اقتصاد و دارایی با هدف‌گذاری جذب ۱۶۵ میلیون دلار سرمایه خارجی در سال ۹۶ تشکیل شده است.

استاندار لرستان یادآور شد: پیگیری‌های اثرگذار و اقدامات ارزشمند وزیر کشور و معاون اقتصادی ایشان در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی لرستان، با سفرهای مکرر به لرستان، قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های سد بختیاری، قرار گرفتن در کریدور آزادراهی مرز بازرگان به جنوب ازجمله پروژه‌هایی هستند که تلاش می‌شود از طریق ستاد سرمایه‌گذاری خارجی استان برای آنها جذب فاینانس شود.‌

استاندار لرستان به آخرین جلسه هیئت دولت یازدهم هیئت دولت اشاره کرد و گفت: مصوبه مهم و خوشایندی برای مردم لرستان در جلسه هیئت دولت در خصوص قلعه فلک‌الافلاک صورت گرفته است که در روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =