دیدار مدیرکل کار و رفاه اجتماعی لرستان با مددجویان اورژانس اجتماعی بهزیستی خرم‌آباد

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی لرستان با حضور در اورژانس اجتماعی بهزیستی خرم‌آباد، از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی مددجویان این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب ضمن ابراز خشنودی از این دیدار صمیمی گفت: کسب مهارت، یکی از راهکارهای کسب درآمد است به شرطی که امکانات لازم جهت ایجاد اشتغال نیز فراهم شود.

 

وی افزود: بی‌شک، کسانی که در حوزه‌های مختلف حرفه‌آموزی ورود کرده، آموزش دیده و مهارت‌های لازم را فراگرفته‌اند، به تامین سرمایه اولیه نیازمندند که امری اجتناب ناپذیر، مهم و کلیدی است.

 

مدیرکل کار و امور اجتماعی لرستان ادامه داد: چنانچه شما مددجویان عزیز علاقمند به کسب مهارت در حِرَف گوناگون هستید، این ظرفیت وجود دارد که در هماهنگی با سازمان فنی‌وحرفه‌ای، دوره‌های مختلف را طی کنید و این قول را می‌دهم که از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، زمینه اشتغال شما فراهم شود.

 

آشتاب تاکید کرد: چنانچه هر یک از شما، دارای مهارت در حرفه‌ای خاص هستید نیز، این امکان وجود دارد که در بحث تامین سرمایه، از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوید. لذا، همینجا اعلام می‌کنم که به هر یک از شما عزیزان، مبلغ 50 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت خواهد شد.

 

آشتاب خطاب به مددجویان حاضر گفت: پیشنهاد می‌کنم که بازار هدف خود را شناسایی و محصولات خود را با توجه به نیاز بازار تولید کنید. از سوی دیگر سعی کنید در بازار رقابت، کالایی تولید کنید که از کیفیت و مرغوبیت مطلوبی برخوردار باشد که در این صورت، تردیدی نیست که در آینده نه‌چندان دور، سرمایه شما صدچندان خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در خصوص معرفی و فروش کالاهای تولیدی خود، انتخاب یک بازاریاب مجرب می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. لذا پیشنهاد می‌کنم که این ظرفیت را نیز در روند کارمدنظر قرار دهید تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

 

مدیرکل کار و امور اجتماعی لرستان ضمن ابراز خرسندی مجدد از دیدار با مددجویان اورژانس اجتماعی بهزیستی خرم‌آباد، تاکید کرد: بنده و همه همکارانم در اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حامی شما مددجویان عزیزهستیم و در راستای رفع مشکلات شما، از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =