۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

نمایش «ماراتن» به نویسندگی و کارگردانی آرش عسکری از روز جمعه 28 مهر در تماشاخانه دا روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ماراتن» نمایشی سورئال است که با خلق موقعیتی در لامکان و لازمان شکل می‌گیرد. موقعیتی که شاید وجود عینی نداشته باشد اما همه انسان‌ها آن را تجربه کرده‌اند.

آرش عسکری کارگردان و نویسنده این نمایش گفت: «معمولا یکی از مشکلات اساسی نمایش‌ها، عدم توازن است. یعنی کارهای نمایشی معمولا کشش دراماتیک لازم را ندارند و نمی‌توانند مخاطب را نگه دارند یا صرفا یک موقعیت دراماتیکند و از لایه‌های معنایی و مفاهیم غنی بی‌بهره. حفظ این توازن که یک اثر نمایشی دارای کشش دراماتیک قوی و همچنین از نظر محتوایی، غنی و پربار باشد کار سختی است.»

او ادامه داد: «تمام تلاش من در نمایش «ماراتن» بر این بوده که این توازن حفظ شود. یعنی مخاطب با ایده محوری داستان و روند دراماتیک قصه ارتباط خوبی برقرار کند و همچنین از نظر محتوایی و معنایی تحت‌تاثیر قرار بگیرد.»

این نمایش از 28 مهر تا 18 آبان هرشب به‌جز شنبه‌ها ساعت 19:15 در تماشاخانه دا روی صحنه خواهد رفت.

زهرا آقایی، شیلا توکلی، محمد کامرانی‌بدر، مجید دری، سیدمحمد سادات هندی، زهرا خندان، پرستو بیرانوند و مریم سعیدیان بازیگران این نمایشند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مجید دری (تهیه‌کننده)، شایان خاکبازان، فاطمه نصیری و ایراندخت لاهوتی (دستیاران کارگردان)، رها عادلی (منشی صحنه)، مهدیه گلرو ‌(برنامه‌ریز)، عاطفه اصلانی (مدیرصحنه)، سیداحمد حسینی (مدیرصحنه)، علیرضا حاجیان (اجرای دکور)، فرشید قاسمی (مدیر فنی)، هیوا امین‌زاده (طراح گریم)، پرستو بیرانوند، میرا قربانی‌فر، مسعود باستانی، فاطیما فردوس (گروه روابط عمومی)، کیا رستار (عکاس)، مهدی مجیدی (طراح پوستر و بروشور) و ابوذرعزیزی (ساخت تیزر) اشاره کرد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =