مهر نوشت؛ دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی گیر قمی به مسابقات امیدهای جهان در لهستان خبر داد.

احمد رضایی با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی از روز چهارشنبه هفته جاری در لهستان برگزار می شود که تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان یکی از تیم های شرکت کننده است و یک فرنگی کار قمی نیز در ترکیب تیم حضور دارد.

وی افزود: آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی از روز ۱۶ آبان ماه با حضور ۳ نماینده از استان قم در محل خانه کشتی تهران آغاز به کار کرد که در نهایت مقرر شد یک کشتی گیر و یک مربی از کشتی قم در ترکیب نهایی تیم ملی حضور داشته باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی فرنگی کار جوان قم در وزن ۵۹ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم نفراتی بودند که به عنوان ورزشکار به این اردو فراخوانده شدند و روح الله میکائیلی مربی کشتی فرنگی استان قم نیز به عنوان مربی در این اردو فعالیت داشت که در نهایت ابراهیمی و میکاییلی مسافر لهستان شدند.

رضایی بیان داشت: رقابت‌های جهانی کشتی رده سنی امید و زیر ۲۳ سال روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه در شهر بیدگوشچ کشور لهستان به انجام می‌رسد و نمایندگان کشتی قم در این مسابقات به دنبال کسب مدال هستند که این مدال‌ها می‌تواند چراغ راه آن‌ها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان در مسابقات پیش رو باشد.

وی عنوان کرد: مهدی ابراهیمی امسال در بازی‌های آسیایی داخل سالن در عشق آباد ترکمنستان موفق به کسب مدال طلای آسیا شد و امیدواریم بتوانیم در سال ۲۰۱۸ در بازی های آسیایی جاکارتا این کشتی گیر را در ترکیب تیم ملی ببینیم.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: دوره آموزشی استاژ داوری درجات ملی و ممتاز ملی فدراسیون کشتی نیز طی هفته گذشته با حضور جواد کریمی و ایوب شایسته نمایندگان فدراسیون کشتی در قم برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =