تفریغ بودجه سال 95 سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، شانزدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر قم با حضور معاونان و قائم مقام شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر قم٬ از تحقق ۳۹ درصدی بودجه سال ۹۵ سازمان نوسازی٬ بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر خبر داد.
مجید اخوان با اشاره به بررسی تفریغ بودجه سازمان زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: وصولی بودجه این سازمان ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است. 
وی افزود: بودجه مصوب سازمان نوسازی٬ بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر٬ ۱۰ میلیارد تومان است که در اصلاحیه به ۹ میلیارد تومان رسیده است.
آنطور که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم می‌گوید٬ تحقق بودجه این سازمان معادل ۳۹ درصد اصلاحیه و ۳۷ درصد بودجه مصوب بوده است.
وی ادامه داد: در بخش هزینه‌ها هم هزینه کرد قطعی سازمان ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون بوده که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کسری درآمد نسبت به هزینه را شاهد هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای سال‌های آینده باید پیش بینی‌های دقیقی داشته باشیم که این همه انحراف وجود نداشته باشد.
رئیس کمیسیون بودجه با اشاره به اینکه بخشی از عملکرد این سازمان به سال بعد منتقل شده گفت: اشکالی که در این سازمان وجود دارد، مغایرت‌هایی است که بین حساب‌های سازمان و شهرداری وجود دارد که باید اصلاح شود.
دریافت مجوز اصلاح ردیف 9 فهرست بهای خدمات سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی دومین لایحه این نشست بود که کمیسیون برنامه و بودجه با پیشنهاد شهرداری در مورد این لایحه موافقت کرده بود و در نتیجه اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز با رأی مثبت خود نظر کمیسیون را قبول کردند.
اعضای شورای اسلامی شهر قم در ادامه این نشست دریافت نکردن عوارض تمدید پروانه ساختمانی از شرکت تعاونی مسکن تلاشگران امین را تصویب کردند.
اعتراض یکی از شهروندان به بهای خدمات پلاکی شخصی از دیگر موضوعاتی بود که در شورای اسلامی شهر قم مورد بحث قرار گرفت و در نتیجه اعضای شورا به ارجاع لایحه به کمیسیون تلفیق رأی دادند.
لازم به ذکر است، در پایان این نشست رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم در مورد عملکرد این اداره‌کل گزارشی ارائه و به نمایندگی از جامعه معلولان و افراد ناتوان جسمی شهر درخواست‌هایی را از اعضای شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد که اعضای شورا نیز در مورد این درخواست‌ها به گفت‌و گو پرداختند.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =