مهر نوشت؛ رئیس هیئت کاراته استان قم از میزبانی قم در مسابقات کاراته شوتوکان مردان کشور و اعزام امیر مهدی‌زاده به لیگ جهانی ژاپن خبر داد.

علیرضا برخورداری با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات کاراته سبک شوتوکان در بخش مردان در قم برگزار می‌شود و کاراته کاهای نقاط مختلف کشور در این سبک در قم برای رقابت با هم گرد هم خواهند آمد.

وی افزود: استان قم روز جمعه سوم آذرماه میزبان مردان کاراته کای ایران در رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان کاراته دو در رشته کومیته خواهد بود و پیش بینی حضور پرتعدادی از کاراته کاهای استان‌های مختلف کشور را داریم و تمهیدات لازم برای این میزبانی اندیشیده شده است.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: این رقابت‌ها در رشته کومیته و به مناسبت هفته بسیج در محل خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله به انجام خواهد رسید و کاراته کاها در اوزان مختلف از صبح روز جمعه روی تاتامی خواهند رفت.

برخورداری در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: امیر مهدی‌زاده قهرمان بزرگ کاراته آسیا و جهان از استان قم روز گذشته ایران را به مقصد ژاپن جهت مسابقات لیگ جهانی ترک کرد و به عنوان تنها ایرانی حاضر در مسابقات در بخش مردان در این رقابت‌ها مسابقه خواهد داد.

وی عنوان کرد: لیگ جهانی کاراته در طول سال به صورت مقطعی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود و مهدی زاده به تناوب در این مسابقات شرکت کرده است که امتیاز این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته تأثیر دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =