مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم، گفت: مراجع تقلید و علمای برجسته حوزه علمیه قم، با مرحوم علامه طباطبایی پیوندی معنوی دارند و برای تکریم استاد خود از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مرتضی نجفی قدسی، شامگاه چهارشنبه در دومین شب از سی‌و‌ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) و پانزدهمین گردهمایی اساتید تفسیر حوزه که در سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، گفت: دارالقرآن علامه به اندازه وسع خود در این زمینه یعنی پاسخ به شبهات قرآنی، اقدام علمی کرده و چندین دوره پاسخگویی به شبهات را برگزار کرده است.
وی با بیان اینکه این شبهات روز به روز در حال گسترش است تاکید کرد: مقابله علمی با این مسئله، همت جمعی را می‌طلبد و کار فردی نیست.
نجفی قدسی بیان کرد: ما اولین نشست را در شب میلاد پیامبر(ص) و با حضور جمعی از متخصصان برگزار خواهیم کرد تا لجنه‌ای قوی از افراد برجسته تشکیل شود و به مصاف این مسایل برویم.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه برخی تلاش می‌کنند میان بزرگان القاء اختلاف کنند تاکید کرد: قلوب بزرگان به یکدیگر نزدیک است.
وی با اشاره به حضور مراجع در بیت علامه طباطبایی(ره) گفت: این مسئله نشانه آن است که این بزرگواران با علامه طباطبایی پیوندی معنوی دارند و برای تکریم استاد خود از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =