نماینده اصلاح طلب مجلس در نطق خود به انتقاد از بست‌نشینی احمدی‌ن‍ژاد پرداخت و در عین حالی که سعه صدر مسئولان قضایی در قبال آنها را به فال نیک می‎گرفت، با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای رئیس دولت اصلاحات گفت: رییس جمهور دیگری هم داریم که با رفتار و منشی متفاوت از احمدی نژاد از معاشرت با دوستان خود محروم شده است.

به گزارش خبرآنلاين، فرج‌الله رجبي نماينده شيراز در نطق امروز خود به انتقاد از رفتارهاي اخير احمدي‌نژاد پرداخت و گفت: برخی حال فعلی او -احمدي نژاد- را متفاوت از قبل می دانند، اما او همیشه اینگونه بوده است. او چالش‌های بزرگ ملی آفریده و اکنون از نظام و انقلاب طلبکار است و بست نشيني مي‌كند.

او ادامه داد: بست نشینی در حرم عبدالعظیم معنی تاریخی دارد. او و دوستانش همچنان به مصاحبه علیه مسئولان نظام مشغول هستند. سعه صدر نظام و قوه قضاییه در قبال آنان را به فال نیک می گیریم اما چه خوب بود که این سعه صدر درباره همه رعایت می شد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس، با اشاره به محدوديت‌هاي ايجاد شده براي رئيس دولت اصلاحات بی آنکه نامی از سیدمحمد خاتمی ببرد، گفت: رییس جمهور دیگری با رفتار و منشی متفاوت از احمدی نژاد از حضور در مجالس و معاشرت با دوستان خود محروم می شود! برخي گله مند هستند که چرا برخی نمایندگان با او - رئيس دولت اصلاحات- دیدار مي كنند، حال آنکه در آن جلسه او صرفا درباره تبعیت از رهبری سخن گفته باشد.

ادامه دارد...

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =