کاهش 6 میلیونی مراجعات با برون سپاری امور کوپ/ دقت، صحت و سرعت سه شاخصه مهم پلیس مقتدر

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور از کاهش 6 میلیونی مراجعات در سایه برون سپاری امور کوپ خبر داد و گفت: دقت ،صحت و سرعت سه شاخص پلیس مقتدر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردارمحمد شرفي در نوزدهمين همايش روسا و فرماندهان كوپ استان چهارمحال و بختياري گفت: اعتماد مردم به پليس تضمين كننده امنيت جامعه است و پليس مقتدر كه حكايت از امنيت جامعه دارد داراي سه شاخص دقت ،صحت و سرعت در ماموريت ها و امور محوله است.

رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي كشور با اشاره به تاثير تعامل بين سازماني در موفقيت ماموريت ها گفت: بهترين مدير كسي است كه از ظرفيت هم افزائي و تعامل با ديگر سامانها بيشتر استفاده را برده و در تحقق اهداف سازمان تسريع نمايد.

ناجا سازماني بهره مند از فناوري هاي نوين ، يادگيرنده و مسئوليت گرا است

وي افزود: ناجا سازماني بهره مند از فناوري هاي نوين ، يادگيرنده، مسئوليت گرا و داراي ظرفيت بالاي جذب مشاركت و اعتماد اجتماعي است كه با منطق زباني اعتماد سازي مي كند و درنتيجه جريانات اجتماعي را به خوبي مديريت مي كند.

اين مقام ارشد انتظامي ناجا با اشاره به تلفيق فعاليت هاي كوپ با تكنولوژي نوين بيان كرد: با برون سپاري امور كوپ شش ميليون كاهش مراجعات مردمي داشتيم كه اين موضوع نقش بسزائي در كاهش هزينه هاي سازمان در همه حوزه هاي ماموريتي داشته است.

سردار&شرفي& از كاهش شاخص ها در اكثر جرائم خبر داد و با اشاره به تدين ، ولايت مداري و اصالت مردم استان چهارمحال و بختياري گفت: سهم جرائم در اين استان را كمتر از دو درصد اعلام كرد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا نقش حركت جهادي فرماندهان و كاركنان فرماندهي انتظامي استان و تعامل موثر با مردم ، مسولان و نهادها حاكميتي را در كاهش آسيب هاي اجتماعي و افزايش كشفيات را بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: اقدام هوشمندانه پليس استان در كنترل افراد سابقه دار نقش مهمي در پيشگير ي از ناهنجاري هاي اجتماعي داشته است.

كشف 100 درصدي سرقت به عنف در چهارمحال و بختياري

رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي كشور در ادامه با اشاره به كشف 100 درصدي سرقت به عنف در استان گفت: با مجاهدت شبانه روزي فرماندهان و كاركنان فرماندهي انتظامي استان به ويژه در حوزه كوپ در جرائمي هم چون سرقت منزل ، اماكن خصوصي و دولتي ، موتورسيكلت و قطعات و محتويات داخل خودرو افزايش كشف قابل ملاحظه اي را شاهد بوديم.

سردار&شرفي& با اشاره به افزايش كشف 200 درصدي جرائم صنفي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: صاحبان اماكن خصوصي وصنفي بايد ضمن توجه به هشدار ها و آموزش هاي پليس با استفاده از نگهبان و دوربين هاي مداربسته در پيشگيري از اين گونه سرقت ها پليس را ياري داده و مشاركت را افزايش دهند.

رئيس پليس پيشگيري ناجا در پايان با تقدير از زحمات فرماندهان وكاركنان انتظامي استان به ويژه همكاران شاغل در حوزه كوپ گفت: در سال جاري در زمينه حضور پليس استان در صحنه هاي مختلف ماموريتي 91 درصد رضايت عمومي وجود داشته كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 5/2 درصد افزايش داشته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =