احیای بخش «تجلی اراده ملی» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

مهدی قربان‌پور مدیر بخش «تجلی اراده ملی» سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، جزئیات برپایی و آئین‌نامه این بخش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر بخش تجلی اراده ملی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: با توجه به اثر بخشی و فرهنگ سازی سینما برای جامعه ایرانی و از آنجا که تنوع موضوعی در آثار سینمایی می‌تواند بستر جدیدی را برای فعالیت سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی ترسیم کند، پس از سه سال بخش ویژه‌ای با عنوان «تجلی اراده ملی» با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر برگزار می‌شود.

به گفته او، مهلت شرکت در این بخش، دهم دی ماه 96 در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

مدیر بخش «تجلی اراده ملی» این دوره از جشنواره، متذکر شد: متقاضیان با تماس یا مراجعه به ستاد برگزاری جشنواره می‌توانند از جزئیات بیشتر شرکت در این بخش مطلع شوند.

آیین‌نامه شرکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در بخش «تجلی اراده ملی» سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است:
1-سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سودای سیمرغ جشنواره پذیرفته شده‌اند، به فیلم‌های منتخب از نگاه خود با توجه به اولويت‌هاي موضوعي سازمان متبوع جوایزی اهدا کنند.

2-هیئت داوران هر سازمان مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان، مدرسان و منتقدان سینما و یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی و هنری و دو نفر از كارشناسان سازمان مذكور خواهد بود.

3-پس از درخواست تقاضا از سوی سازمان‌ها، چگونگی مشارکت از سوی جشنواره بررسی و اعلام خواهد شد. همچنین پس از توافق فرم تکمیل شده به همراه معرفی نماینده تام‌الاختیار، یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان و عکس و رزومه هیات داوران می‌بایست در اسرع وقت به مدیریت این بخش ارائه شود.

4-در مراسم اهدای جوايز بخش تجلی اراده ملی که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمان‌ها و نهادها برگزار خواهد شد، نماینده هیئت داوران یا بالاترین مقام سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور خواهند یافت و بیانیه‌های هیئت داوران، تنها از طریق روابط عمومی جشنواره در فضای رسانه‌ای منتشر خواهد شد.

5-آخرین مهلت درخواست و تکمیل فرم تقاضا 10/10/96 است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه احتشام، پلاک 2454 طبقه سوم، جشنواره فیلم فجر کدپستی: 1434843631/ تلفن: 2- 88673281

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =