میزان نوشت: رامتین خداپناهی گفت: به دفعات متعدد در شروع و اواسط کارم از طریق دفاتر معتبر سینمایی به بنده پیشنهاد داده شد که در فیلم سرمایه گذاری کنم و نقش بازی کنم.

رامتین خداپناهی به وجود رابطه برای دریافت نقش‌ها و تجربه شخصی خود در این زمینه اشاره و بیان کرد: این مسئله بسیار رواج دارد، باید ارتباطات و لابی داشته باشید و تقسیم نقش‌ها براساس توانمندی‌ها نیست بلکه محفلی است. به دفعات متعدد در شروع و اواسط کارم از طریق دفاتر معتبر سینمایی به بنده پیشنهاد داده شد که در فیلم سرمایه‌گذاری کنم و نقش بازی کنم.

او با اشاره به ناراحتی که در عرصه بازیگری در موضوع نقش داده شده و پس گرفتن آن برایش اتفاق افتاده افزود: بازی در یک اثر به من پیشنهاد شد، حتی تست گریم دادم و قرارداد نوشتم اما در دقیقه نود نقش را از من گرفتند.

بازیگر «ارتفاع پست» با اشاره به نبود تناسب در دستمزدهای بازیگری که این روزها سر به فلک می زند توضیح داد: همه مردم باید در بهترین شکل ممکن زندگی کنند و درآمد خوب و بالا داشته باشند، فیلمی که فروش ۲۰ میلیاردی دارد حق بازیگرش است که دستمزد بالا بگیرد، این مسئله در برابر رقم بازیکنان فوتبال ناچیز است اما معتقدم باید تناسب وجود داشته باشد که در وضعیت فعلی این مسئله وجود ندارد یعنی همه بازیگران چنین دستمزدهایی ندارند و در آمدشان پایین است.

او افزود: مشکل دیگری که در بخش قراردادها وجود دارد این است که متاسفانه دستمزدها به موقع پرداخت نمی‌شود حتی با گذشت ۹ ماه نیز تصفیه نمی‌شود.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =