سرمربی سپاهان اصفهان اعتقاد دارد نباید به برنامه جدید لیگ برتر اعتراضی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین فرکی فارغ از دغدغه‌های حاشیه‌ای بسیاری از مربیان در تعطیلات لیگ برتر مشغول آماده‌سازی سپاهان است تا با شروع مسابقات تیمش را به عنوان یک مدعی وارد میدان کند.

**دو بازي دوستانه را با دريافت 4 گل به پيكان و نيروي زميني باختيد و بالاخره جمعه به يك پيروزي رسيديد، درباره شرايط سپاهان توضيح مي‌دهيد؟
-يك دوره بدنسازي فشرده داشتيم و بدن‌هاي بازيكنان در افت بود. آن 2 باخت در بازي تداركاتي نگران‌كننده نبود، در عين حال در هر 2 مسابقه فرصت‌هاي زيادي از دست داديم.

**سازمان ليگ اعلام کرد باید روز جمعه 10 بهمن با استقلال بازي كنيد، به اين تغيير برنامه اعتراض نداريد؟
-در فوتبال ما اعتراض حتي اگر منطقي هم باشد كمتر به نتيجه مي‌رسد اما اعتراضی به برنامه نداريم چون سازمان ليگ از قبل اعلام كرده بود در صورت ناكامي تيم ملي بازي‌ها يك هفته زودتر آغاز مي‌شود که ما 3 مدل برنامه براي تيم لحاظ كرديم و براساس آن بدنسازي و تمرين تاكتيكي انجام داديم. البته تمرينات سپاهان در غياب 5 ملي‌پوش خود برگزار شده كه 4 نفرشان جزو مهره‌هاي اصلي تيم هستند. حاج‌صفي و غفوري با تيم ملی بزرگسالان و مرادمند و علي كريمي با تيم ملي اميد بوده‌اند. طبيعتا اگر چند روزي در تمرينات سپاهان باشند باعث خوشحالي‌ام است، كمااينكه استقلال هم در تيم ملي بازيكن داشت و مايل است آنها را در تمرينات تاكتيكي‌اش براي شروع ليگ داشته باشد.

**درباره تيم ملي و شيوه حذف‌مان از جام ملت‌ها صحبت می کنید؟
-مشكل فوتبال ما يكي، دو تا نيست و نمي‌توان ناكامي را صرفا گردن بازيكن، مربي يا داور انداخت. ما ايرادات بزرگي در بخش مديريت فوتبال داريم و به همين دليل سال‌هاست درجا مي‌زنيم، 4 دهه است نمي‌توانيم به المپيك برويم. 4 دهه است قهرمان جام ملت‌ها نمي‌شويم، سال‌هاست از معضلات موجود در فوتبال حرف مي‌زنيم و شعار مي‌دهيم اما در عمل چه اتفاقي افتاده است؟ حيف شد تيم ملي صعود نكرد چون مردم اشتياق خاصي داشتند تيم ايران قهرمان جام ملت‌ها شود.

**وقتي بازي به ضربات پنالتي كشيده شد پيش‌بيني‌تان چه بود؟
من احتمال مي‌دادم ببريم چون روحيه‌مان بهتر بود، 10 نفره توانستيم بازي را حفظ كنيم. بازيكنان ما بهتر از عراقي‌ها پنالتي زدند و حقيقتا ياد احمدرضا عابدزاده افتادم. ياد دروازه‌بان‌هاي پنالتي‌گير كشور كه مي‌توانستند معادلات را عوض كنند. البته بنده انتقادي به دروازه‌بان تيم ندارم چون هر دروازه‌باني نقطه قوت دارد و همه دروازه‌بان‌ها پنالتي‌گير نيستند.

**عملكرد كدام بازيكنان در جام ملت‌هاي آسيا خوب بود؟
پورعلي‌گنجي، وريا غفوري، سردار آزمون و آندرانيك تيموريان در كنار همه ملي‌پوشان زحمت كشيدند.

**به تيم ملي نمره قبولي مي‌دهيد؟
عملكردمان مثل 2 دوره قبلي بود ولي مي‌توانستيم آينده‌نگري بيشتري داشته باشيم چون خيلي از باتجربه‌هاي امروز از نظر سن و سال به جام جهاني 2018 نمي‌رسند.

**درباره جر و بحث رسانه‌اي كروش با سرمربي استقلال و پرسپوليس چه نظري داريد؟
به بنده ارتباطي ندارد. ما همه در كنار يكديگر بايد حرمت‌ها را حفظ كنيم و هنگام ناراحتي‌ها انصاف را زيرپا نگذاريم.

**موافق ادامه حضور كروش در ايران هستيد يا مخالف؟
من در مورد اين موضوع نظر نمي‌دهم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =