امروز ۲۲ آبان، بیشترین اخبار درباره حادثه دلخراش زلزله در استان‌های غرب کشور بود که منجر به فوت تعدادی از هموطنان شد.

اثرات زلزله تاسف بار غرب کشور آنقدر شدید بود که در ساعات ابتدای این سانحه، رهبر انقلاب پیام دادند: مسئولان با سرعت به ‌یاری آسیب‌دیدگان‌ زلزله بشتابند.

در سرویس سیاسی گزارشی از نجات مردم از زیر آوار توسط تکاوران ارتش  و اینکه بلندپایه ترین مقام ارتش در راه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه قراردارند، بازدید زیادی داشت. همچنین سخنان جنجالی آقازاده مداح معروف پربازدید بود که گفت: با همه فرق دارم، موهایم را مدل رونالدویی زدم! در این سرویس انتقاد جدی به شورای نگهبان هم بازدید زیادی داشت.

پربازدیدترین خبر اقتصادی حکایت از آن داشت که زلزله به بازار طلا و ارز رسید. از اثرات این زلزله هم نمره ردی مسکن‌مهر در اولین آزمون بود. همچنین خبری درباره آخرین قیمت بلیت پروازهای مناطق زلزله زده بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی مردم اظهارنظر کردند عملکرد صداوسیما را در پوشش زلزله غرب ایران چطور ارزیابی می‌کنید؟ همچنین واکنش هنرمندان به زلزله کرمانشاه، از رضا گلزار تا مهناز افشار بازدید زیادی به دنبال داشت. همچنین دو جایزه جهانی دیگر برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» رقم خورد و پربازدید شد.

گزارشهای متنوعی درباره  قربانیان زلزله ۷.۳ ریشتری شب گذشته در قصرشیرین پربازدیدترین مطالب سرویس اجتماعی را شکل می دهد. همین که جزییات دو زلزله در مرز ایران و عراق منتشر شد، مخاطبان بازدید زیادی از این اخبار داشتند و در خبرهای پربازدید حواشی از این حادثه هم از تخریب اورژانس بیمارستان سرپل ذهاب پس از زلزله ۷.۳ ریشتری شب گذشته می توان نام برد.

در پربازدیدترین مطلب سرویس سیاسی آسوشیتدپرس درباره لحظات عجیب در مصاحبه حریری، از مرد پشت اتاق تا بغض فروخورده گزارش داد. مطلب پربازدید دیگر این سرویس حریری از بازگشت خود به لبنان خبر داد. همچنین در خبر پربازدید دیگری به نقل از رویترز اینطور عنوان شد که عربستان خواستار نشست فوری اتحادیه عرب درمورد ایران شده است.

در سرویس طنز هم عکس رادیولوژی لورفته از شهردار تهران بازدید زیادی داشت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =