در ۲۴ آبان ماه، خبر واکنش یاران احمدی‌نژاد به تعقیب قضایی که در بست‌نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شهر ری تبلور یافت پربازدیدترین خبر بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به بست‌نشینی حمید بقایی و علی اکبر جوانفکر در حرم حضرت عبدالعظیم اختصاص داشت. در این سرویس گفت وگو با سرتیپی که مغز زن50ساله زلزله زده را در بیمارستان صحرایی عمل کرد هم بازدید زیادی داشت. همچنین انتشار ۱۰۴ سند کریمی قدوسی علیه موسوی و کروبی هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی خبر پربازدیدی عنوان کرد سرانجام کمر قیمت دلار شکست. خبر دیگری هم عنوان کرد ایرباس قرار داد ۵۰ میلیارد دلاری بست. یک گزارش پربازدید هم گفت از ۳ هزار واحد مسکن مهر اسلام‌آبادغرب، یک واحد هم سالم نمانده است.

در سرویس فرهنگی، دفاع پربازدید مهراوه شریفی نیا از لباسش در جشنواره اسپانیا جالب و خواندنی بود که گفت: می خواستم باحجاب و برازنده باشم. گزارش پربازدید دیگری هم عنوان می کرد از انریکه تا جمشید مشایخی؛‌ قلب هنرمندان با کرمانشاه لرزید. در این سرویس پیام تسلیت اشرف بروجردی برای درگذشت نازنین دیهیمی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، این سئوال پربازدید بود: زلزله کرمانشاه نشان می‌دهد که زلزله بزرگی در راه است؟ همچنین خبر پربازدیدی گفت مدارس، روز شنبه تعطیل نیست! در این سرویس خبر پربازدیدی هم عنوان کرد تعطیلات هشتم ربیع‌الاول در تقویم رسمی ثبت شد.

در سرویس بین الملل هم خبر پربازدید امروز اعلام کرد تصویب قطعنامه ضد ایرانی در سازمان ملل با 83 رأی موافق قطعی شده است. خبر پربازدید دیگری هم در این سرویس گفت وزارت خزانه‌داری آمریکا راهکارهایی را برای ارسال کمک به زلزله‌زدگان ایران ارایه کرده است. برای مخاطبان مهم بود بدانند چه کسانی خواستار رویارویی ایران و عربستان هستند؟

در سرویس طنز هم مردم از دیدن مسکن مهر یا تابوت مردم، شوکه شدند.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =