آسیب‌دیدگی شدید بازیگر زن سینما در یک سانحه

مهر نوشت: ملیحه نیکجومند با نام هنری شیده رحمانی هنرمند قدیمی و بازیگر سینما و تلوزیون بر اثر سانحه در بیمارستان بستری و از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ملیحه نیکجومند که در سینما و تلویزیون با نام شیده رحمانی هم شناخته می شود، چند روز پیش بر اثر سُر خوردن در منزل خود دچار سانحه زمین خوردن شد و از ناحیه لگن، سر، صورت و فک دچار آسیب جدی و شدید شده است.

نیکجومند در حال حاضر به علت خونریزی مغزی در بخش I.C.U بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری شده و حافظه خود را نیز از دست داده است. امید می رود که این هنرمند بتواند با دعای مردم و رسیدگی مسئولان سلامتی نسبی خود را باز یابد.

ملیحه نیکجومند زاده ۱۳۱۲ در اصفهان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مادر سوگند رحمانی بازیگر سینما است. وی از اواسط دهه ۳۰ فعالیت هنری خود را با نام هنری شیده آغاز کرد و در کارنامه خود سابقه همکاری با کارگردانانی همچون بهمن فرمان آرا، یدالله صمدی، علی ژکان، داریوش فرهنگ، جمال شورجه، سیروس الوند، اسماعیل خلج، بیژن بیرنگ، محمدرضا هنرمند و همچنین بازی در آثاری بیاد ماندنی مجموعه های تلویزیونی همچون «سایه همسایه»، «سربداران»، «بوعلی سینا»، «آشپزباشی» و فیلم های سینمایی «طلسم»، «مردی که زیاد می‌دانست» و ... را دارد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =