ابراز نگرانی تهیه کننده «زاپاس» از پخش آگهی فیلمش در شبکه جِم

امیر پروین‌حسینی، تهیه کننده «زاپاس» با ابراز نگرانی از پخش آگهی فیلمش از شبکه جِم، پیش بینی کرد به دلیل اطلاع رسانی شفاهی و تبلیغ دهان به دهان توسط تماشاگران، این فیلم در اکران خود، هر هفته دو برابر هفته قبل، خواهد فروخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر پروین‌حسینی که به طور مشترک تهیه کنندگی فیلم رکوردشکن «من سالوادور نیستم» را نیز با منصور سهراب پور بر عهده داشته، تیر ماه سال قبل پیش بینی کرده بود ساخته منوچهر هادی رکوردهای سینمای ایران را در گیشه خواهد شکست و درست از آب درآمد.

پروین حسینی که سابقه تدریس تبلیغات در دانشگاه را نیز دارد، در این باره گفت: «استراتژی ما در تبلیغات «زاپاس»، اطلاع رسانی شفاهی و تبلیغ به اصطلاح دهان به دهان از سوی تماشاگران فیلم بود که خوشبختانه موفق هم شد. به هر حال این فیلم برای جلب تماشاگران عام به سینما ساخته شده و مفرح بودن در وهله نخست و سپس ابعاد انسانی و اخلاقی روایت هم مد نظر قرار گرفته که تا اینجا با استقبال مردم مواجه شده است».

او افزود:«اعتقاد دارم با حمایت مردم این فیلم هر هفته دو برابر هفته قبل مخاطب خواهد داشت که تاکنون با گذشت سه هفته از اکران، این وعده محقق شده است و اطمینان داریم که در هفته‌های آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت و مردم به استقبال گرم خود از این فیلم ادامه می‌دهند».

او با اشاره به حرکت عجیب گروه تلویزیونی جِم  در پخش تیزرهای «زاپاس» و چند فیلم دیگر روی پرده، از این اقدام ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: «این تیزرها که از سایت‌ها برداشته شده اند، کیفیت نازلی دارند و آدرس غلط هم می‌دهند. مهمتر آنکه وجوه کمدی فیلم «زاپاس» در این تیزرها پنهان مانده است».

 

امشب «زاپاس» را در پردیس کوروش تماشا کنید

فیلم کمدی «زاپاس» در ادامه اکران های خود همراه با سازندگان در سالنهای سینما، امشب ساعت 22:30 در پردیس کوروش به نمایش در خواهد آمد. برزو نیک نژاد کارگردان و جواد عزتی و الناز حبیبی دو بازیگر فیلم امشب با حضور در پردیس کوروش در کنار مردم و علاقه مندان به تماشای «زاپاس» خواهند نشست.

این فیلم طی هفته های گذشته نیز اکران‌هایی همراه با عوامل در کنار مردم داشته که در پردیسهای ازادی و زندگی و پردیس کوروش برگزار شدند و در هفته‌های آینده نیز در تهران و شهرستانها ادامه خواهد داشت که اطلاع رسانی می شود.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، نرگس رمضانی همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری بازیگران اصلی فیلم جدید نیک نژاد بوده اند. «زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می‌کند. این تیم به دسته دوم صعود می‌کند و سعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی‌اش به خطر می‌افتد و همین اتفاق، دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می‌شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    13 0
    منم نگران شدم یعنی چی میخواد بشه؟ کار کی بوده همچین جنایتی؟ داعش؟ طالبان؟ صهیونیسم؟