یک بازیگر جدید به سریال «بازی تاج و تخت» پیوست

بازیگر سریال «شاخه خشکیده درخت» برای بازی در سریال فانتزی «بازی تاج و تخت» به HBO باز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه تلویزیونی HBO صبح شنبه 10 مرداد تائید کرد که ایان مک‌شین به جمع بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» پیوسته است. اینکه این بازیگر در این سریال چه نقشی را بازی خواهد کرد، اعلام نشده و مسئولان شبکه ترجیح داده‌اند که این موضوع در خفا باقی بماند.

شبکه HBO در زمان‌های مشابه این نام‌های بسیاری را برای حضور در این سریال اعلام کرده بود، اما مک‌شین اولین نامی است که برای حضور در فصل ششم این سریال مشخص شده است. مک‌شین که حضور در فیلم‌هایی چون «دزدان دریایی کارائیب : سوار بر امواج ناشناخته»، «هرکول»، «جک غول‌کش» و «نبرد بریتانیا» را در کارنامه کاری خود دارد، بیشتر به دلیل خاطر ایفای نقش‌های منفی در فیلم‌ها شناخته می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO پنجشنبه اعلام کرده بود که «بازی تاج و تخت» حداقل در هشت فصل ادامه خواهد داشت. او در گفتگو با خبرنگاران گفته بود : «تمام کردن سریال در هفت فصل هیچ‌گاه موضوع بحث ما نبوده است، بلکه مسئله این است که این سریال پس از فصل هفتم چقدر ادامه خواهد داشت.»

منبع : هالیوودریپورتر / 1 اوت
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    15 0
    اینم دیر یا زود کشته میشه.
  • مهردادششم IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    8 0
    یا نقش پدر ساموئل تارلی رو بازی می کنه یا یورون گریجوی شاید ویکتورین گریجوی، قیافش به سر آرتور داین نمی خوره، میگن قراره تو این فصل چند تا فلاش بک به گذشته داشته باشیم احتمال حضور دوباره شان بین ند استارک زیاده
  • بابک A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    سانسا و گریجوی بعد از فرارشون از دست رمزی میرن پیش این....فک و فامیلای گریجوی هستش