براساس آگهی‌های موجود، برای رهن کردن یک واحد مسکونی در محله هفت‌تیر باید رقمی معادل 36.6 تا 155 میلیون تومان پول نقد داشت.

زندگی کردن در مناطق مرکزی تهران، خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد، از جمله خوبی‌های این مناطق نزدیک بودن به مراکز خرید است، همچنین از آن جهت که محیط‌های کار در مرکز پایتخت قرار دارند، برای اشخاص ساکن در نقاط مرکزی، دسترسی به این محیط‌ها بسیار آسان‌تر است؛ اما از جمله عیوب آن می‌توان به شلوغ بودن این مناطق نسبت به سایر نقاط شهر و همچنین آلودگی هوا اشاره کرد.

با این حال حتی بسیاری از افراد که در سایر نقاط شهر زندگی می‌کنند، برای دسترسی بیشتر به محیط‌های کسب‌‌وکار حاضر هستند که خانه‌ای در مرکز شهر اجاره کنند، محله هفت‌تیر نیز یکی از مناطق مرکزی شهر تهران است که در منطقه هفت تهران واقع شده است.

با توجه به آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین واحد مسکونی برای رهن و اجاره در محله هفت‌تیر مربوط می‌شود به واحدی 30متری و 30 سال ساخت که در طبقه زیرهمکف واقع شده و ودیعه این واحد مسکونی که در ابتدای بزرگراه مدرس واقع شده 10 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 800 هزار تومان است که رهن کامل آن معادل 36.6 میلیون تومان می‌شود.

گران‌ترین واحد مسکونی برای رهن کردن نیز مربوط به واحدی 144متری و 30 سال ساخت در بهار شمالی است که با رهن کامل 155 میلیون تومان آگهی شده است.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =