۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰
علیرضا کریمی را نابود نکنید

علیرضا کریمی، حالا او یک اتفاق مهم در ورزش ایران است که باید مراقبش باشیم.

فرهاد عشوندی: «پرچمدار افتاد» هنوز این تیتر را در ذهنم دارم. همین چند وقت قبل داشتم با آرش میراسماعیلی حرف می زدم. باز داشت می گفت که اگر آن سال در المپیک سیدنی با رقیب اسرائیلی برخورد نمی کرد، قطعا طلا را در مشتش داشت. می گفت اصلا رقیبی پیش رویش نبود. آرش با آن مبارزه نکردن شکلی دیگر به سرنوشت زندگی اش داد. او تبدیل به یک ستاره برای ورزش کشور شد. کلی جایزه برد. با آن افتخار وارد سیاست شد اما هیچ گاه رای نیاورد! 

4 سال بعد وقتی در آتن و در همان ابتدای مسیر  باخت و اوت شد، پرچمدار کاروان ایران بود. فردایش ایران ورزشی برایش تیتر زد:«پرچمدار افتاد» تیتر تلخی بود و حادثه ای تلخ برای آرش. شاید به نوعی دیگر، حادثه ای به تلخی باخت حمید سوریان بعد از یکی دو سال کمتر کشتی گرفتن در المپیک ریو.

امروز شرایط علیرضا کریمی شباهت زیادی دارد به امثال آرش میراسماعیلی. حقش ضایع شده و باید از او دلجویی شود اما یادمان باشد کاری نکنیم که علیرضا و استعدادش مثل آرش، مثل طالب نعمت پور و خیلی های دیگر سوخت شود. این قدر برای شان دنیایی ترسیم کنیم که از اصل شان باز بمانند. خوب است که وزیر ورزش روحیه می دهد و او را لایق طلای 2020 می داند اما کاش یادش دهیم باید در زمین مسابقه، روی تشک حقش را بگیرد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =