قایقران تیم‌ملی: آماده کسب طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا هستم

محسن شادی قایقران ملی‌پوش روئینگ آذربایجان غربی، با تمرینات منظم، خود را برای حضوری درخشان در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کند و می گوید هدفش کسب مدال طلای این مسابقات است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محسن شادی قایقران ۲۹ ساله در گفتگویی در مورد روند آماده‌سازی اش برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی جاکارتا در مرداد ماه سال آینده گفت:  تمامی ملی پوشان تیم ملی قایقرانی تمرینات و اردوهای خود را با هدف کسب نتایج درخشان در مسابقات آسیایی آغاز کرده اند.
شادی ضمن ابراز امیدواری برای افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی افزود: مسابقات جاکارتا فرصت مناسبی برای نشان دادن قدرت و ظرفیت قایقرانان ایرانی و بالاخص استان آذربایجان‌غربی در سطح ملی و بین المللی به شمار می رود.
قایقرانی روئینگ تیم ملی با اشاره به حدود ۱۰ سال حضور در این رشته ورزشی افزود: این ورزش را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده ام و با تلاش و پشتکار توانستم از همان سال عضو تیم ملی این رشته باشم. و با انجام تمرینات سخت و فشرده زیرنظر مربیان مجرب توانسته ام به این مرحله برسم.
وی همچنین خاطر نشان کرد: قایقرانی یک رشته آرام بخش و مفرح است که به یک بخش جدایی ناپذیر زندگی من تبدیل شده که جدایی از آن برای من غیرممکن است.
شادی ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت های بالایی در رشته قایقرانی دارد و می توان از این ظرفیت ها برای افزایش نمایندگان استان در تیم ملی استفاده کرد.
وی با اشاره به مشکلات خود در این هیات گفت: مشکلات ما نبود امکانات کافی در هیات برای تمرین ورزشکاران، نبود آموزش برای مبتدی ها و نبود مکان تمرین مناسب است.
وی افزود: استعداد ورزشکاران این رشته در استان بسیار بالاست ولی مشکل اصلی، کمبود امکانات و نبود مکان مناسب برای تمرین برای پاروزنی در این رشته ورزشی است و مسئولان نسبت به سه سال قبل حمایت بهتری دارند ولی کافی نیست.

گفتنی است، محسن شادی اولین پاروزن ایرانی است که موفق به کسب مدال در یک مسابقهٔ قهرمانی جهان و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است.
وی تاکنون ۲ طلا و یک نقره قهرمانی جهان، ۲ طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، ۲ طلا بازی های آسیایی و ۲ بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =