فرصت دو هفته‌ای بانک‌های چهارمحال و بختیاری برای ثبت تسهیلات در سامانه بهینیاب

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک های عامل استان دو هفته فرصت دارند تا تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی را در سامانه بهینیاب ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در دویست و هفدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بانک های عامل استان حق ندارند تسهیلات سرمایه ثابت را به صورت مستقیم و بدون ثبت در سامانه بهینیاب پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین بانک های عامل چهارمحال و بختیاری موظفند تا سه هفته دیگر نسبت به تعیین تکلیف تسهیلات مصوب پرداخت نشده به واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان اقدامات لازم را انجام دهند.

عباسی تصریح کرد: بانک های عامل چهارمحال و بختیاری باید تکلیف واحدهای تولیدی تملیکی در استان ر ا هر چه سریع تر مشخص کنند.

وی بیان داشت: احیای طرح های راکد و غیرفعال از مهمترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و استانی محسوب می شود.

گفتنی است، در این نشست مشکلات پنج طرح کشاورزی و صنعتی در حوزه های تامین گاز طبیعی، تعیین تکلیف و تقسیط بدهی های بیمه ای، مالیاتی و بانکی، استمهال، ارزیابی دوباره وثیقه ها و تنفس برای بازپرداخت مجدد این بدهی ها بررسی و تصمیمات کارشناسی لازم برای رفع این مشکلات مصوب شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =