مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، ایمن سازی محورها را از اولویتهای کاری این اداره کل برشمرد و افزود : راهداری وظیفه ذاتی این اداره کل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقاء ایمنی نمی توان انتظار بهبود شرایط مناسبی را داشت.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران ، مهندس احمد آفرین محمدزاده با بيان اين مطلب افزود: هم اكنون عمده تلاش هاي اين اداره كل صرف نگهداري و حراست از شبكه راهها ، تأمين ايمني عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداري بهينه از سرمايه گذاريهاي انجام شده در اين بخش ميگردد. 

وي در ادامه تصريح كرد: امري كه امروزه در فرهنگ سازماني ،عمليات راهداري نام گرفته است ، انجام هرگونه عمليات اجرائي و كنترل ترافيك بر روي راههاي موجود ضمن حفظ ايمني استفاده كنندگان از راه ، جريان روان و ايمن ترافيك را به همراه دارد . لذا برنامه ريزي مناسب و هماهنگ فعاليت ها بمنظور تأمين ايمني لازم و كاهش تراكم ترافيك و نيز جلوگيري ازتأخير در سفر و ناراحتي استفاده كنندگان از راه حائز كمال اهميت مي باشد.
مهندس محمدزاده در ادامه به مشكلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان كرد: راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند ، انسانهايي بي ريا و مخلص كه در جهت آسايش و رفاه هموطنان خود از هيچ كوشش و تلاش دريغ نمي كنند ، از این رو وظيفه مسئولين اين بخش است كه بتوانند با راهكار ها و برنامه هاي كاري منعكس كننده بخش كوچكي از زحمات شبانه روزي اين عزيزان و قدردان آنان باشند.
گفتني است مازندران با دارا بودن سه محورشرياني با پايتخت كشور از جمله استانهايي است كه راه هاي ارتباطي آن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =